Od wielu lat październik nazywany jest miesiącem walki z rakiem piersi. Różowy Październik to czas, kiedy szczególnie dużo mówi się o profilaktyce, diagnostyce i leczeniu nowotworów piersi. Decydujące znaczenie w kontekście profilaktyki i zapobiegania rozwojowi nowotworu piersi ma jego wczesne wykrycie, dlatego tak ważne jest regularne przeprowadzanie badań mammograficznych.
W 2021 roku Kubota wspólnie z NowymMarketingiem – patronem akcji – zdecydowała się wspierać diagnostykę oraz innowacyjne leczenie osób dotkniętych rakiem piersi.
Zobacz również
– W Kubocie Miesiąc Świadomości Raka Piersi (tzw. Różowy Październik) uważamy za jedną z ważniejszych społecznych inicjatyw. Niezwykle cieszymy się, że w tym roku możemy czynnie zaangażować się w jej obchody. W końcu Kubota to nie klapki, to styl życia – tym razem różowy, pełen empatii i współodpowiedzialności – komentuje Alina Sztoch, dyrektorka operacyjna i szefowa marketingu w Kubota S.A.
Przez cały październik 5 zł ze sprzedaży każdego różowego produktu z oferty Kuboty będzie przekazywane na wsparcie Centrum Chorób Piersi Breast Unit DCO.
– Nasz wyspecjalizowany ośrodek zajmuje się leczeniem raka piersi na wszystkich etapach choroby: od diagnozy przez operację, radioterapię i chemioterapię, po fizjoterapię i wsparcie psychologa. Pod jednym dachem działają: Poradnia Chorób Piersi, Zakład Diagnostyki Chorób Piersi i Oddział Chirurgii Piersi. Breast Unit może badać rocznie 40 tys. pacjentek, a 1 tys. z nich leczyć. Rak piersi to najczęstszy nowotwór u kobiet. Na Dolnym Śląsku jest około 1700 zachorowań rocznie. Powinny więc być co najmniej dwa takie ośrodki jak nasz, by wszystkie pacjentki obsłużyć – wyjaśnia prof. Rafał Matkowski, chirurg onkolog oraz kierownik Centrum Chorób Piersi Breast Unit w DCO – Jesteśmy bardzo wdzięczni z powodu każdej inicjatywy wspierającej nasze działania. Dodatkowe środki przeznaczamy na doposażenie oddziału oraz w miarę możliwości na sprzęt medyczny.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Rak piersi jest najczęściej występującym nowotworem u kobiet na świecie (25%). Szacuje się, że co roku rak piersi zostaje rozpoznany u blisko 1,7 miliona kobiet, a ponad 500 tysięcy umiera z tego powodu. Centrum Chorób Piersi Breast Unit działające w Dolnośląskim Centrum Onkologii, wspierane przez Fundację Onkologika, w dużym stopniu stawia na rozpowszechnianie wiedzy w zakresie profilaktyki antynowotworowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Bardzo cieszymy się, że nasza fundacja Onkologika została zaproszona do udziału w akcji, której celem jest wspieranie naszych pacjentek oraz podnoszenie świadomości społecznej – mówi Paweł Zawadzki, prezes fundacji Onkologika – Takie inicjatywy pomogą nam zapewnić jeszcze lepszą – kompleksową opiekę onkologiczną w Centrum Chorób Piersi Breast Unit. Zachęcamy przy tej okazji panie do wykonywania regularnych badań mammograficznych w ramach programu profilaktycznego w DCO.
Marka Kubota udziela się charytatywnie, wspierając m.in. PCK, WOŚP, Fundację Movember, DKMS czy Monar. Ponadto, część zysków z tęczowych klapków jest przekazywana na pomoc w działaniach organizacji Kampania Przeciw Homofobii, walczącej z dyskryminacją osób LGBT+. Wspieranie działań KPH zaowocowało także dwukrotną nominacją Kuboty do nagrody: Pracodawca roku wspierający pracowników LGBT.
Wszystkie różowe produkty znajdziecie na: https://kubotastore.pl/c/rozowy-pazdziernik-2021