„Dobry Głos dla firm” to akcja, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 roku. W poprzedniej edycji do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, zachęcali Mela Koteluk i Paweł Domagała. Internauci zgłosili wtedy ponad 1300 opinii, z których 70 zostało wyśpiewanych przez artystów.
– Naszą akcją pokazujemy, że dawanie dobrych opinii jest ważne i potrzebne. Dla firm, to gotowa reklama, dzięki której mogą mieć więcej klientów. Zachęcamy do zobaczenia pierwszych teledysków – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Zobacz również
Twarzą tegorocznej edycji jest Katarzyna Nosowska. Artystka ze zgłoszonych na stronie www.glosdlafirm.pl opinii wyśpiewa 15 i nagra do nich teledyski. Dodatkowo każdy przedsiębiorca może skorzystać ze specjalnie przygotowanego, dedykowanego wideo z artystką i zamieścić je na swoim fanpage’u. Dzięki temu ma szansę sam zachęcać swoich klientów do wystawiania mu opinii.
Za aranżację i muzykę wybranych opinii odpowiada artystka wraz z Pawłem Krawczykiem. Reżyserem teledysków jest Alan Willmann.
Do tej pory klienci zgłosili już ponad 1 tysiąc opinii o swoich ulubionych firmach a ponad 600 firm skorzystało z dedykowanego wideo z Katarzyną Nosowską! Akcja potrwa do 17 maja br.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Gong, za zakup mediów – MullenLowe MediaHub, a za produkcję filmów – Film Produkcja.