W ramach kampanii CCC Youngsters marka rozpoczyna konkurs w social mediach

Kampania reklamowa CCC Youngsters trwa, a wraz z nią marka rozpoczyna kolejny etap komunikacji, którym jest aktywacja dedykowana młodym użytkownikom social mediów. Głównym celem, opracowanej w ten sposób akcji, jest dotarcie do nowego odbiorcy i pozyskanie nowej grupy klientów.
O autorze
1 min czytania 2018-09-03

Marka pierwszy raz przeprowadza tego typu akcję z wykorzystaniem aplikacji Messenger, która jest popularnym narzędziem komunikacji wśród młodzieży. Chcąc bliżej poznać młodych konsumentów, CCC wchodzi z nimi w interakcję i zadaje pytania nawiązujące do jej platformy komunikacji: Powiedz nam dokąd idziesz? Co ciągle pcha Cię do przodu? Co Cię Cieszy? Co jest Twoją pasją? Może to ktoś? – Opowiedz nam o tym. 

Przez zadanie konkursowe uczestnika przeprowadza innowacyjny BOT, czyli specjalnie zaprogramowany mechanizm, który na podstawie różnych wariantów scenariuszy przeprowadza rozmowę z użytkownikiem. Oprócz elementów świata młodych, marka dowiaduje się o preferencjach zakupowych potencjalnych klientów i inspiruje ich najnowszą ofertą CCC.
Dotychczas to innowacyjne rozwiązanie było wykorzystywane przez niewiele marek na rynku.

Akcja wspierana będzie komunikacją na Facebooku i Instagramie oraz poprzez dodatkową kampanią mediową. Aktywacja realizowana będzie do 17.09.2018. Codziennie przyznawana jest jedna nagroda za najbardziej kreatywną odpowiedź.

Za koncepcję kreatywną odpowiada H2O Creative, za zakup mediów MullenLowe MediaHub.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj