Projekt Wosh&Go jest realizowany w ramach strategii 4F Change, którą marka 4F wdraża od stycznia 2022 r. Głównym celem akcji jest edukacja klientów w zakresie prawidłowego dbania o obuwie, aby można było nosić jej jak najdłużej. W ramach akcji Wosh&Go pojawią się artykuły i wideo opisujące jak wyczyścić trzy rodzaje butów: outdoorowe, sportowe i buty codziennego użytku. Materiały dostępne są na stronie 4fchange.com oraz na Instagramie 4F Change.
– Nie wyobrażamy sobie mody cyrkularnej bez zwrócenia uwagi na te produkty, które już istnieją. To bardzo istotny element, służący minimalizacji zużycia surowców. Dbając o nasze ubrania i buty sprawiamy, że służą nam one przez dłuższy czas. W ramach strategii 4F Change stale rozwijamy nasz program Wear_Fair o nowe produkty i usługi, dlatego też postanowiliśmy zrealizować projekt czyszczenia obuwia z woshwosh – mówi Przemysław Feliga, ESG project manager w OTCF S.A.
Zobacz również
Akcja Wosh&Go potrwa do 6 marca 2023 r. Klienci, którzy w tym czasie zakupili buty w dowolnym salonie 4F oraz w sklepie online otrzymują rabat 25% na usługę czyszczenia butów w woshwosh. Z promocji można skorzystać w aplikacji mobilnej woshwosh oraz w sklepie online woshwosh.
– Projekt WOSH&GO to kolejny krok w stronę poszerzenia świadomości na temat działań cyrkularnych, tym razem w obszarze obuwia. Tym bardziej cieszy mnie, że realizujemy go wspólnie z marką 4F, która intensywnie wprowadza ubrania do drugiego obiegu. Poprzez naszą akcję, chcemy zachęcić klientów do wydłużania życia obuwia poprzez ich profesjonalne czyszczenie w woshwosh ze specjalną zniżką – mówi Martyna Zastawna, CEO woshwosh.
Regulamin akcji dostępny jest na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing