Rywalizacja podczas pierwszej w Polsce mobilnej gry miejskiej typu real-time – SpotHunter – trwa. Emocje sięgają zenitu. Jak śmieją się gracze zabranie wirtualnego przedmiotu w trakcie gry można chyba porównać do emocji, które towarzyszą… napadowi na bank. – Do uczestnictwa zachęciła mnie przede wszystkim nietypowa forma gry – opowiada Maciek Adamczewski, student ostatniego roku UE, który ostatni rok spędził na podróżach po górach na świecie. – Co mi się w niej podoba? Możliwość interakcji z uczestnikami czy mina zawodnika, który wyskakuje z krzaków z telefonem – przejmuje zdalnie nagrodę z odległości 50 metrów i ucieka. To jest prawdziwa gra, w której bierzemy udział, a nie jakieś losowanie. Nie wystarczy sięgnąć po telefon – trzeba z nim wyjść z domu – tłumaczy Maciek i dodaje – To gra w moim mieście, organizowana dla poznaniaków. Możliwość obmyślania strategii, studiowanie mapy, uczestnictwo w pościgu daje ogromną frajdę i możliwości. Sam osobiście przebiegłem pół miasta, zwiedziłem parki, o których dowiadywałem się z mapy – przyznaje.
SpotHunter to jedna z pierwszych gier na świecie, która łączy walkę o nagrody w świecie wirtualnym z aktywnością w przestrzeni miejskiej. Już w najbliższą sobotę, 20 października, uczestnicy zabawy będą mieli szansę na zdobycie głównych nagród. – O godzinie 22.30 do wygrania będzie tablet. Kilkadziesiąt minut później, punkt 24.00, nagrodę główną, czyli iPhone 5 upoluje zwycięzca – mówi Kinga Podraza-Myszkowska z INEA, zachęcająca do wspólnej zabawy mieszkańców Poznania, który jeszcze nie dołączyli do nocnych polowań.
Zobacz również
Co zrobić, aby wygrać? Oprócz smartfona albo tabletu, warto wyposażyć się również w niezawodny plan. – Jak pokazuje doświadczenie uczestników poprzednich edycji… dobrze jest szybko się przemieszczać – biegać, jeździć na rowerze czy samochodem i namówić jak największą liczbę znajomych do współpracy – podpowiadają organizatorzy.
Więcej informacji na temat gry znaleźć można na profilu. Podgląd przebiegu akcji dostępny jest na stronie. Użytkownik, aby stać się graczem powinien ściągnąć darmową aplikację INEA SpotHunter z internetowych sklepów AppStore lub Google Play.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing