Kolej w kampanii Tyskiego symbolizuje ponad 400 lat tradycji warzenia piwa w Tyskich Browarach Książęcych oraz czas świątecznych powrotów do domów. To właśnie pociągami Polacy tłumnie ruszają na rodzinne spotkania w Święta Bożego Narodzenia. W pociągach spotykają się często różne osoby pod względem wieku, poglądów, wywodzące się z różnych środowisk, które w tym miejscu właśnie znajdują wspólny język, a w spocie Tyskiego „Przechodzą na TY”. Ta przestrzeń idealnie wpisuję się w misję marki – łączyć pomimo różnic.
– Pociąg Tyskiego jest przedłużeniem historii Browaru, symbolem ery industrialnej, która budzi sentyment, dumę i pozytywne emocje. To także namacalny dowód dawnych czasów i ery maszyn parowych. Tyskim pociągiem przewożono piwo, składniki oraz pracowników browaru. W ten symboliczny sposób chcieliśmy pokazać miejsce życia społecznego, zwłaszcza w okresie świątecznym, w którym przecinają się ludzkie losy, i gdzie przechodzimy często… na TY. Taki nastrój i relacje międzyludzkie są bardzo bliskie strategii i wizji marki Tyskie – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.
Zobacz również
Świąteczny spot Tyskiego został wyreżyserowany przez Karolinę Lewicką i Tomka Kapuścińskiego. Za zdjęcia odpowiada Bartek Kaczmarek, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19. Im. Joachima Fersengelda. Działania promocyjne potrwają do Świąt Bożego Narodzenia.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce