W T-Mobile wszystko co chcesz, to masz! – rusza nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile

Od 21 sierpnia rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej z udziałem Tomasza Kota i Szymona Piotra Warszawskiego. Będzie ona promować nową ofertę T-Mobile, w której klienci operatora mogą otrzymać dodatkowe rabaty do abonamentu dokupując kolejne usługi w T-Mobile.
O autorze
1 min czytania 2015-08-21

T-Mobile prezentuje najnowszą odsłonę kampanii reklamowej, opierającej się na scenkach z życia niecodziennej pary przyjaciół – pana i jego czworonożnego kompana – oraz na ich pełnych humoru dialogach. Tym razem kampania wspiera nową ofertę T-Mobile, w której do jednego abonamentu można swobodnie dobrać aż do pięciu różnych usług – w tym drugi numer, Internet mobilny lub domowy – i dodatkowo obniżyć comiesięczne rachunki nawet do 50 zł.

Przygotowane nowe spoty pokazują, że klienci wybierający usługi w stałym pakiecie nie zawsze wszystkich potrzebują, a w konsekwencji stają się one niepożądanym wydatkiem. W dłuższym, 30-sekundowym filmie zobaczymy Pana i Psa przechadzających się nadwiślańskimi bulwarami. Spacer jednak zakłóca ciągnący się za Psem balast w postaci m.in. ogromnego telewizora i telefonu stacjonarnego, symbolizujących niepotrzebne usługi.

W tej samej konwencji utrzymano drugi, 15-sekundowy spot, w którym siedzący w balonie Pies nie może oderwać się od ziemi ze względu na zbyt duże obciążenie.

Odpowiedzią na kłopoty bohaterów jest oferta T-Mobile, w której to klient decyduje, jakie usługi dodaje do swojego podstawowego abonamentu i nie jest ograniczony konfiguracją narzuconą przez operatora.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa kampania pojawi się nie tylko w telewizji, ale także w Internecie, na potrzeby którego przygotowane zostały dwa dodatkowe filmy.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania reklamowe obejmą także prasę, kanały społecznościowe, owned media, nośniki wielkoformatowe OOH oraz materiały POS w salonach operatora.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kreację odpowiada agencja DDB&tribal wraz z Cut Cut, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.