O organizacji „Bieg na sześć łap” mogliśmy usłyszeć już wcześniej, w kontekście akcji, w ramach której w lutym br. podczas mszy w olsztyńskim kościele, ksiądz przedstawi wiernym bezpańskiego psa, poszukującego nowego dom. Kolejnym świetnym projektem grupy jest inicjatywa realizowana wspólnie z olsztyńska pizzerią Ravioli Street.
W ramach akcji na wybranych opakowaniach pizzy na wynos umieszczane są zdjęcia bezdomnych psów, które czekają na adopcję. Oprócz fotografii, na pudełku znajdują się także najważniejsze informacji dotyczące czworonoga.
Zobacz również
Jak się okazało, akcja już odniosła zamierzony cel, bowiem pierwszy psiak, którego zdjęcie pojawiło się na opakowaniu pizzy, znalazł nowy dom.
zdjęcie: facebook.com/RavioliStreet
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domów na butelkach piwa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
We wrześniu 2019 roku krakowska klubokawiarnia Forum Przestrzenie ruszyła z niezwykłą akcją, której celem było zachęcenie społeczeństwa do adopcji psów – na etykietach polskiej lemoniady pojawiły się wizerunki bezdomnych czworonogów.
PS3
Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na zeszłorocznym festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu.
PS4
PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.