W tej reklamie psy wysyłają opiekunom „głosówki” dzięki AI

W tej reklamie psy wysyłają opiekunom „głosówki” dzięki AI
W kampanii „Feliz día del AMI”, zrealizowanej z okazji Dnia Przyjaźni, połączono wzruszenie z nowoczesną technologią. Efekt? Psy przemówiły ludzkim głosem dzięki sztucznej inteligencji.
O autorze
1 min czytania 2025-08-20

Autorami kampanii są marka karmy dla psów Mon Ami i agencja DAVID Buenos Aires. W serii krótkich spotów wystąpiły psy – najlepsi towarzysze człowieka. Problem? Psiaki „nigdy nie odpisują na wiadomości”, ale tym razem, dzięki AI, zabierają głos.

Czworonogi w klipach wysyłają głosowe wiadomości do swoich ludzkich przyjaciół, wykorzystując codzienny język pełen emocji. Żegnają się, żartują i proszą o więcej wspólnie spędzanego czasu – wszystko z humorem i czułością oddającą relację, jaką na co dzień dzielimy ze zwierzętami.

Idea kampanii zrodziła się z prostego spostrzeżenia: w dniu twojego święta wszyscy wysyłają ci życzenia. Wszyscy oprócz tego, który zawsze jest tuż obok – psa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

AI jako narzędzie, nie cel

– Od koncepcji do finalnego etapu produkcji, ta kampania została stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Uznaliśmy to za doskonałą okazję do eksploracji nowych języków i formatów, które oferuje nam technologia, nie tracąc tego, co najważniejsze – możliwości opowiadania dobrej historii i budowania emocjonalnej więzi z odbiorcami – wyjaśniają Nicolás Vara i Ignacio Flotta, dyrektorzy kreatywni w agencji DAVID Buenos Aires.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Chcieliśmy zrobić coś innego, coś, co wyróżniłoby się wśród innych przekazów. Ta kampania odzwierciedla sposób, w jaki postrzegamy nasze psy: nie tylko jako zwierzęta, ale jako prawdziwych przyjaciół. A wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwoliło nam eksperymentować z formatami, które do niedawna były nie do pomyślenia – dodaje Antonella Marini, dyrektor marketingu Mon Ami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS My Dog Twin: ta aplikacja udowadnia, że psy i ich opiekunowie są do siebie podobni