Atrakcyjne nagrody pieniężne i rzeczowe – oto nowa loteria od Żywca, w której wygrywa się codziennie. W promocji biorą udział wszystkie piwa marki Żywiec, które pod kapslem lub zawleczką mają 12-cyfrowy kod alfanumeryczny. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.zywiec.com.pl lub w komunikatorze Messenger. Loteria wystartowała 15 kwietnia br., a sprzedaż promocyjna prowadzona będzie do 15 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
W loterii „W Ż wygrywaj codziennie” do zdobycia jest w sumie 187 698 nagród. Codziennie wygrać można 10 000 zł oraz atrakcyjne nagrody rzeczowe: podwójne zaproszenie na finałowy koncert Męskiego Grania w Żywcu (w formie e-biletu), słuchawki JBL, głośnik bezprzewodowy JBL, vouchery prezentowe o wartości 30 zł i e-kody rabatowe o wartości 10 zł do sklepu empik.com.
Zobacz również
– W tym roku z okazji dziesiątej edycji trasy Męskie Granie odbywa się pod hasłem Ż muzyką, co przejawiać się będzie w różnych aspektach naszej komunikacji – mówi Ewa Kierlik, marketing manager Marki Żywiec. – To, dlatego na zwycięzców loterii czekają prawdziwie muzyczne nagrody, w tym bilety na finał trasy w Żywcu – dodaje Kierlik.
Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiedzialna jest agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing