Firma turystyczna Brittany Ferries przedstawia kampanię „Wake”, która bazuje na kreatywnej platformie marki „Uncommon Holidays”, uruchomionej na początku tego roku. Akcja ma wypromować Brittany Ferries jako samodzielnego dostawcę usług wakacyjnych, a nie jedynie środek transportu.
W kampanii w kreatywny sposób wykorzystano napisy, które zmieniają linie pisane w falujące „morze”, tworząc przy tym ślad za promem. Treść umieszczona na reklamie nawiązuje z kolei do możliwości, z których mogą skorzystać klienci Brittany Ferries podczas wycieczek. W reklamie celowo użyto dłuższego tekstu, zapraszając w ten sposób czytelników do odkrywania ukrytych perełek w treści.
Zobacz również

– W branży kreatywnej, która często koncentruje się na sztucznej inteligencji, kampania „Wake” jest orzeźwiającym przypomnieniem o mocy ludzkiej kreatywności, która potrafi głęboko oddziaływać na odbiorców – mówi Zane Radcliffe z agencji McCann Bristol.
Za kampanię odpowiada McCann Bristol.
„Enjoy the Classics”: McDonald’s stworzył „starożytną” mozaikę w Rzymie
PS „Tylko cisza i spokój”: nowa kampania kreatywna Podlaskiego