„Wake”: Brittany Ferries układa tekst w fale, by promować wakacyjne wyjazdy

„Wake”: Brittany Ferries układa tekst w fale, by promować wakacyjne wyjazdy
Firma turystyczna Brittany Ferries w kampanii „Wake” promuje wyjazdy wakacyjne. Aby zwrócić uwagę odbiorców, na reklamie ułożono tekst w fale.
O autorze
1 min czytania 2025-06-11

Firma turystyczna Brittany Ferries przedstawia kampanię „Wake”, która bazuje na kreatywnej platformie marki „Uncommon Holidays”, uruchomionej na początku tego roku. Akcja ma wypromować Brittany Ferries jako samodzielnego dostawcę usług wakacyjnych, a nie jedynie środek transportu.

W kampanii w kreatywny sposób wykorzystano napisy, które zmieniają linie pisane w falujące „morze”, tworząc przy tym ślad za promem. Treść umieszczona na reklamie nawiązuje z kolei do możliwości, z których mogą skorzystać klienci Brittany Ferries podczas wycieczek. W reklamie celowo użyto dłuższego tekstu, zapraszając w ten sposób czytelników do odkrywania ukrytych perełek w treści.

– W branży kreatywnej, która często koncentruje się na sztucznej inteligencji, kampania „Wake” jest orzeźwiającym przypomnieniem o mocy ludzkiej kreatywności, która potrafi głęboko oddziaływać na odbiorców – mówi Zane Radcliffe z agencji McCann Bristol.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kampanię odpowiada McCann Bristol.

PS „Tylko cisza i spokój”: nowa kampania kreatywna Podlaskiego







NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się