TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wałbrzych startuje z kampanią wizerunkową „Miasto z widokami”

Z początkiem listopada ruszyła kampania promująca jedno z największych miast Dolnego Śląska. W działania włączyły się firmy z Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej – Faurecia, Joysonquin, Tristone, a także Miasto Wałbrzych i spółka InVałbrzych.
O autorze
1 min czytania 2022-11-04

Insight komunikacyjny

Celem działań jest repozycjonowanie marki Wałbrzycha jako dobrego miejsca do życia, inwestowania i wypoczynku. Kampania ma informować o możliwościach, jakie daje miasto, zachęcać do zamieszkania w nim, a także wspierać employer branding firm inwestujących w tym mieście.

Wałbrzych to w gruncie rzeczy wciąż nienasycony rynek. Oferuje lepszy start niż chociażby Wrocław czy Poznań. Z tego powodu dużo łatwiej tu rozpocząć nową działalność i być pierwszy w kategorii. Jak podkreślają pomysłodawcy, siłą tego miasta jest jego świeżość – możliwość pisania jego historii na nowo i bycia pionierem w wielu dziedzinach.

Co ciekawe, w akcję zaangażowało się nie tylko Miasto Wałbrzych, ale także firmy prywatne – kluczowi pracodawcy z Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej: Faurecia, Joysonquin, Tristone i InVałbrzych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
W ostatnich kilku latach rynek pracy w Wałbrzychu istotnie się zmienił. Firmy operujące w Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej z jednej strony oferują pracownikom atrakcyjne wynagrodzenie, a z drugiej to, co składa się na szeroko pojęty work-life balance. Dzięki kampanii chcemy sprostać ambitnym wyzwaniom rekrutacyjnym. Z drugiej strony pokażemy Wałbrzych jako miasto, w którym dobrze się żyje i pracuje, a przy okazji można znaleźć także chwilę wytchnienia pośród zieleni i unikatowych zabytków – mówi Karolina Rduch, East Region HSE Manager Faurecia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Raport otwierający kampanię

Kampanię zainaugurowała premiera raportu badawczego „Wałbrzych – miasto z widokami”, który analizuje ośrodek pod kątem najważniejszych aspektów, takich jak praca, koszty życia, zieleń, ekologia, bezpieczeństwo, życie kulturalne czy rozwój gospodarczy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Publikacja zawiera zarówno analizę ilościową, jak i jakościową, bazującą na 12 pogłębionych wywiadach indywidualnych z osobami, które w ostatnich latach zdecydowały się przeprowadzić do Wałbrzycha. Dane wykorzystane w raporcie zostały dostarczone przez think tank Miasto 2077.

Miasto z widokami

Działania skupione są wokół czterech filarów: miasto z widokami „na chwilę wytchnienia”, „na lepsze życie”, „na dobrą pracę” i „na inwestowanie”. Będą one punktem wyjścia dla content marketingu i specjalnie utworzonych kanałów w social mediach – Facebooku i Instagramie. W ramach kampanii planowane są działania 360: w tym outdoor, media tradycyjne i online czy spoty radiowe.

Potrwa ona od listopada 2022 do stycznia 2023 roku. Za realizację kampanii odpowiada agencja Publicon. Więcej informacji na stronie: www.miastozwidokami.pl.