Niedawno premierę miała trzecia część popularnego serialu Netfliksa „Dom z papieru”. Platforma w ramach promocji zaplanowała kilka ciekawych działań, w tym m.in. stworzenie specjalnej kolekcji ubrań wraz z marką Diesel czy umieszczenie na krakowskim Rynku Głównym ogromnej rzeźby przedstawiającej maskę Salvadora Dalego.
Zobacz również
Innym przykładem niekonwencjonalnych działań marketingowych Netfliksa jest niedawna akcja na frankfurckim lotnisku – na taśmie bagażowej pojawiły się czerwone walizki, wypchane banknotami euro, a na nich znajdowały się pseudonimy bohaterów serialu „Dom z Papieru”.
Co więcej, na ekranach wyświetlających informacje o lotach pojawiły się też sylwetki bohaterów produkcji wraz z najważniejszymi informacjami o nich.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
Za realizację odpowiadały niemieckie agencje Heimat Active oraz Media Frankfurt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych akcji Netfliksa, zorganizowanych w ramach promocji serialu „Stranger Things”.