W zarządzie z ramienia Walk zasiadł Szymon Walkiewicz, Partner i Business Development Director Walk.
weCAN jest jedną z największych sieci afiliacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, zrzeszających silne i odnoszące sukcesy niezależne agencje reklamowe oraz domy mediowe. W efekcie pokrywa 16 państw z regionu CEE – od krajów bałtyckich po Bułgarię, od Słowenii po Rosję. Sieć została zainicjowana w 2010 roku przez węgierską agencję Café Communications.
Zobacz również
W sierpniu 2017 roku weCAN sformalizowało swoją działalność poprzez stworzenie spółki dedykowanej do zarządzania siecią – weCAN Ltd. Została ona założona przez cztery agencje działające na kluczowych rynkach regionu: Café Communications (Węgry), Comtech CAN (Czechy), thegroup (Rumunia) i Walk (Polska). Do zarządu weCAN weszli: László Szarvas – International Business Development Director Café Communications, Jan Rauschert – Managing Director Comtech CAN, Zoltan Szigeti – President thegroup oraz Szymon Walkiewicz – Partner i Business Development Director Walk.
Jako Walk przez lata bardzo silnie podkreślaliśmy fakt, że jesteśmy niezależną grupą marketingową o polskich korzeniach, bo w dużej mierze to właśnie w tym tkwi nasza siła. Doskonale znamy realia lokalnego rynku, samodzielnie zapracowaliśmy na każdy nasz sukces i z czasem staliśmy się jednym z największych polskich graczy. W ramach weCAN możemy dalej się rozwijać, współpracując z agencjami oraz domami mediowymi, które mają podobne doświadczenia, przy jednoczesnym zachowaniu swojej autonomii. Wszyscy mamy jednak wspólną ambicję – razem tworzyć rozwiązania komunikacyjne, które będą w jak największym stopniu dopasowane do rynków w regionie CEE i niezależnie od kraju –prowadzone na tym samym, wysokim poziomie – powiedział Szymon Walkiewicz, Partner i Business Developement Director Walk.
weCAN Ltd. oraz agencje zafiliowane posiadają kompetencje, pozwalające na opracowywanie i realizowanie skutecznych, a także kreatywnych działań marketingowych, obejmujących wszystkie kanały komunikacyjne.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing