18. listopada wystartowała wizerunkowa kampania marki Volkswagen Samochody Dostawcze poruszająca temat elektromobilności. Spoty będą emitowane w TV oraz Internecie. Kampania zostanie ponadto wsparta działaniami w prasie, radiu oraz w kanałach social media. Za produkcję spotów oraz przygotowanie i wyprodukowanie sesji zdjęciowej, odbywającej się na planie, odpowiada dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Autorem zdjęć jest fotograf – Szymon Szcześniak a reżyserem spotu Marcin Filipek.
Głównym bohaterem kampanii jest model e-Crafter, pierwszy dostawczy samochód elektryczny w segmencie CD. Kampania przygotowana przez Walk jest natomiast pierwszą w Polsce produkcją telewizyjną na temat elektromobilności w segmencie samochodów dostawczych.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
– To dla nas naprawdę wyjątkowy projekt. Już od 3 lat jako Walk jesteśmy odpowiedzialni za stałą obsługę marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Tym razem mieliśmy jednak okazję przygotować pierwszą kampanię telewizyjną dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która w całości została zrealizowana w Polsce. Liczymy, że kolejne tak ciekawe realizacje przed nami – komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.