Warka rozdaje paczki Lay’s w nowej loterii promocyjnej

Dzisiaj startuje kampania promocyjna nowej loterii Warki, w której do wygrania są 4.000.000 paczek chipsów Lay’s. Kampania obejmuje spot telewizyjny oraz działania internetowe.
O autorze
1 min czytania 2016-05-19

Mechanizm loterii promocyjnej jest prosty. Kupując piwo Warka Jasne Pełne w promocyjnym opakowaniu (butelki i puszki) wystarczy sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką umieszczony jest napis informujący o wygranej. Nagrodę – paczkę chipsów Lay’s (80 g) – można odebrać w każdym sklepie biorącym udział w promocji. Wyszukiwarkę tych sklepów można znaleźć na stronie (baza placówek jest stale aktualizowana).

Sprzedaż promocyjna produktów będzie trwała do 15 lipca 2016 roku, natomiast kapsle i zawleczki można wymieniać na nagrody do 31 sierpnia 2016 roku.

Loterię wspierać będzie kampania telewizyjna w kanałach ogólnopolskich. Premiera spotu nastąpi 19 maja, a utrzymany on będzie w konwencji Planety Warka – idealnego męskiego świata. Działania promocyjne loterii obejmują również kampanię internetową oraz dedykowane materiały i plakaty wspierające widoczność w punktach sprzedaży. Uruchomiono również infolinię konsumencką (tel. 22 100 40 77), pod którą uzyskać można wszystkie informacje dotyczące loterii. Są one również dostępne (wraz z regulaminem) na stronie.

Zestaw piwa Warka i chipsów Lay’s sprawdzi się doskonale przy wielu okazjach – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec. – Jako marka od lat zaangażowana w futbol, a obecnie oficjalny sponsor UEFA Europa League, w naszej kampanii promujemy go jako najlepszy zestaw do oglądania „wielkiej piłki”. A sportowe emocje są nieodłącznym elementem klasycznej natury facetów z Planety Warka – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreację nowej komunikacji stworzyła agencja LVOV. Aktywacje interaktywne marki Warka realizuje agencja The Digitals (grupa S/F), a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotów jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Wsparcie PR zapewnia Roots PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się