Mechanizm loterii promocyjnej jest prosty. Kupując piwo Warka Jasne Pełne w promocyjnym opakowaniu (butelki i puszki) wystarczy sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką umieszczony jest napis informujący o wygranej. Nagrodę – paczkę chipsów Lay’s (80 g) – można odebrać w każdym sklepie biorącym udział w promocji. Wyszukiwarkę tych sklepów można znaleźć na stronie (baza placówek jest stale aktualizowana).
Sprzedaż promocyjna produktów będzie trwała do 15 lipca 2016 roku, natomiast kapsle i zawleczki można wymieniać na nagrody do 31 sierpnia 2016 roku.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Loterię wspierać będzie kampania telewizyjna w kanałach ogólnopolskich. Premiera spotu nastąpi 19 maja, a utrzymany on będzie w konwencji Planety Warka – idealnego męskiego świata. Działania promocyjne loterii obejmują również kampanię internetową oraz dedykowane materiały i plakaty wspierające widoczność w punktach sprzedaży. Uruchomiono również infolinię konsumencką (tel. 22 100 40 77), pod którą uzyskać można wszystkie informacje dotyczące loterii. Są one również dostępne (wraz z regulaminem) na stronie.
Zestaw piwa Warka i chipsów Lay’s sprawdzi się doskonale przy wielu okazjach – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec. – Jako marka od lat zaangażowana w futbol, a obecnie oficjalny sponsor UEFA Europa League, w naszej kampanii promujemy go jako najlepszy zestaw do oglądania „wielkiej piłki”. A sportowe emocje są nieodłącznym elementem klasycznej natury facetów z Planety Warka – dodaje.
Kreację nowej komunikacji stworzyła agencja LVOV. Aktywacje interaktywne marki Warka realizuje agencja The Digitals (grupa S/F), a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotów jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Wsparcie PR zapewnia Roots PR.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing