WarnerMedia i Discovery – znamy logo i hasło nowego koncernu

WarnerMedia i Discovery – znamy logo i hasło nowego koncernu
WarnerMedia i Discovery łączą siły i wspólnie mają funkcjonować pod nazwą „Warner Bros. Discovery". Poznaliśmy właśnie wizerunek nowopowstałego koncernu.
O autorze
1 min czytania 2021-06-02

Połączenie Discovery i WarnerMedia ogłoszono w połowie maja tego roku – wspólnie działania pozwolą firmom osiągać wyższe dochody. Koncern będzie oferować usługę subskrypcyjną podobnie jak Netflix czy Amazon Prime Video – produkcje na nowej platformie będzie można obejrzeć w ponad 220 krajach i 50 obszarach językowych. Jego biblioteka wideo będzie liczyć ponad 200 tys. godzin, a wśród nich znajdą się zarówno produkcje fabularne, jak i dokumentalne. 

– Nowa firma będzie mogła rywalizować na całym świecie w szybko rosnącym sektorze usług bezpośrednio do konsumentów – zapewniając frapujące treści subskrybentom w ramach całej swojej oferty, obejmującej HBO Max i niedawno uruchomione discovery+ – zapowiedziano w komunikacie. 

Zaraz po ogłoszeniu współpracy Discovery i WarnerMedia, dowiedzieliśmy się, że w nowej firmie większościowym akcjonariuszem będą obecni akcjonariusze AT&T z 71 proc. walorów, a 29 proc. walorów połączonej firmy będzie należeć do obecnych akcjonariuszy Discovery. Prezesem nowego podmiotu ma został natomiast David Zaslav – dotychczasowy CEO w Discovery.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do tej pory nie wiedzieliśmy jednak, jak będzie wyglądać wizerunek nowego koncernu – teraz możemy się przekonać jak jak wygląda logo spółki. Do tego pozaliśmy hasło, które brzmi: „The stuff that dreams are made of.”

– Kochamy nazwę nowej firmy, bo odzwierciedla niesamowity, 100-letni dorobek Warner Bros. opowiadania kreatywnych, autentycznych historii, a także podejmowanie ryzyka, żeby urzeczywistniać najbardziej niesamowite opowieści z globalną marką Discovery, która zawsze oznacza innowacyjność i inspiracje – skomentował David Zaslav, CEO w Discovery.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się