Połączenie Discovery i WarnerMedia ogłoszono w połowie maja tego roku – wspólnie działania pozwolą firmom osiągać wyższe dochody. Koncern będzie oferować usługę subskrypcyjną podobnie jak Netflix czy Amazon Prime Video – produkcje na nowej platformie będzie można obejrzeć w ponad 220 krajach i 50 obszarach językowych. Jego biblioteka wideo będzie liczyć ponad 200 tys. godzin, a wśród nich znajdą się zarówno produkcje fabularne, jak i dokumentalne.
– Nowa firma będzie mogła rywalizować na całym świecie w szybko rosnącym sektorze usług bezpośrednio do konsumentów – zapewniając frapujące treści subskrybentom w ramach całej swojej oferty, obejmującej HBO Max i niedawno uruchomione discovery+ – zapowiedziano w komunikacie.
Zobacz również
Zaraz po ogłoszeniu współpracy Discovery i WarnerMedia, dowiedzieliśmy się, że w nowej firmie większościowym akcjonariuszem będą obecni akcjonariusze AT&T z 71 proc. walorów, a 29 proc. walorów połączonej firmy będzie należeć do obecnych akcjonariuszy Discovery. Prezesem nowego podmiotu ma został natomiast David Zaslav – dotychczasowy CEO w Discovery.
Do tej pory nie wiedzieliśmy jednak, jak będzie wyglądać wizerunek nowego koncernu – teraz możemy się przekonać jak jak wygląda logo spółki. Do tego pozaliśmy hasło, które brzmi: „The stuff that dreams are made of.”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Kochamy nazwę nowej firmy, bo odzwierciedla niesamowity, 100-letni dorobek Warner Bros. opowiadania kreatywnych, autentycznych historii, a także podejmowanie ryzyka, żeby urzeczywistniać najbardziej niesamowite opowieści z globalną marką Discovery, która zawsze oznacza innowacyjność i inspiracje – skomentował David Zaslav, CEO w Discovery.
Słuchaj podcastu NowyMarketing