Warszawski Hotel Bristol dołącza do klientów agencji Lepont

Warszawski Hotel Bristol (the Luxury Collection) powierzył agencji Lepont całościową obsługę komunikacyjną. Do jej zadań wejdzie m.in. przygotowanie strategii współpracy z mediami i influencerami, działania z zakresu brand experience oraz wsparcie w realizacji wydarzeń specjalnych.
O autorze
1 min czytania 2022-07-27

Wpisująca się w historię Hotelu Bristol komunikacja będzie opowiadać o kultowych miejscach stworzonych z myślą o gościach, którzy poszukują niezapomnianych wrażeń – chcą dać się zaskoczyć i oczarować.

Hotel Bristol Column Bar

W nadchodzących miesiącach można spodziewać się wielu aktywacji, które m.in. w okresie letnim skupią się na komunikacji Lane’s – baru serwującego mistrzowskie koktajle i niszowe giny w wyrafinowanej, ale równocześnie niezobowiązującej atmosferze. Komunikacja obejmie także Café Bristol oraz champagne bar Belle Epoque, który znajduje się na tarasie hotelu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Hotel Bristol Lane’s Gin Bar

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca z warszawskim Hotelem Bristol to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt. Opowiadając o tym wyjątkowym miejscu, chcemy pokazać, że to nie tylko zabytkowy budynek, ale również wspaniałe miejsce spotkań, gdzie kunszt i historia na każdym kroku przeplatają się z nowoczesnością – mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont. 
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Współpraca została nawiązana poprzez rozstrzygnięcie przetargu i ma charakter stały.