Noc Muzeów to dla Kompanii Piwowarskiej okazja do szerzenia kultury piwnej oraz pokazania bogactwa i różnorodności piwnego świata. Tyskie Browary Książęce, gdzie piwo warzy się od czterech stuleci, i Lech Browary Wielkopolski, których historia sięga końca XIX wieku stanowią znakomitą scenerię do opowiadania historii, anegdot i ciekawostek o złotym trunku.
– Noc Muzeów to święto kultury – nie tylko spod znaku galerii sztuki, ale także spod znaku słodu i chmielu, czyli kultury piwnej. – przekonuje Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej. – Włączając się w tę inicjatywę w trzech miastach, chcemy umożliwić polskim miłośnikom piwa odkrywanie jego bogactwa, różnorodności i tajemnic. Wierzymy, że przygotowaliśmy atrakcje dla najbardziej wymagających uczestników. Życzymy im udanej zabawy!
Zobacz również
W Tyskich Browarach Książęcych, na gości czeka spotkanie z X muzą. To idea studentów z Uniwersytetu Śląskiego, którzy połączyli miłość do złocistego trunku i kinematografii. W towarzystwie muzyki filmowej, goście browaru zwiedzą jego mało znane zakamarki, wezmą udział w pokazie „Objazdowego Kina Niemego” czy w turniejach filmowych z nagrodami.
Zwiedzający Lech Browary Wielkopolski wezmą zaś udział w pokazie cervesario – piwnych ekspertów i degustatorów, którzy opowiedzą o piwnych stylach, smakach i pomogą dobrać odpowiednie piwo do posiłku. To również okazja do przyjrzenia się procesowi warzenia piwa. Wycieczkę zakończy degustacja świeżego piwa prosto z browaru, a każdy gość otrzyma pamiątkę.
W tym roku po raz pierwszy Kompania Piwowarska weźmie udział w Nocy Muzeów w Warszawie. Firma będzie partnerem wydarzenia organizowanego przez Polską Agencję Prasową przy ul. Mińskiej 65. Ekspozycji pt. „Zadziwiające technologie” będą towarzyszyć degustacje piwa i konkursy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing