Projekt „Dobre Składniki”, który otrzymał główną nagrodę w kategorii „Brand Activism” międzynarodowego konkursu Corporate Social Responsibility Awards 2018, jest pionierską inicjatywą podjętą przez markę Wawel z myślą o konsumentach. Celem projektu jest kreowanie trendów i wyznaczanie nowych standardów jakości poprzez pionierskie udoskonalanie receptur słodyczy. Zgodnie z ideą projektu, wszystkie słodycze marki Wawel są pozbawione zbędnych substancji konserwujących, sztucznych aromatów czy barwników.
Jury konkursu, oceniając projekt, doceniło podjęcie dobrowolnego wyzwania, którego efektem jest precedensowa zmiana receptur wyrobów marki oraz współpracę z Radą Ekspertów.
Zobacz również
W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Corporate Social Responsibility Awards, organizowanego przez PR Daily, marka Wawel doceniona została także za akcję społeczno-konsumencką „Serce Rośnie”. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii Corporate-Community or Nonprofit Partnership. Na czym polega? To proste – rejestrując się na www.sercerosnie.com.pl i wpisując kody z opakowań oznaczonych serduszkiem, można pomóc wybranym organizacjom charytatywnym. Trwająca edycja akcji zakończy się w grudniu tego roku.
Pełna lista zwycięzców Corporate Social Responsibility Awards 2018 dostępna na stronie www.prdaily.com/Awards/CSRWinners2018.aspx
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach