Sephora prezentuje globalną kampanię „We Belong to Something Beautiful” – która łączy autentyczność, inkluzywność i moc opowieści. W tej kampanii towarzyszy jej nie tylko legendarny wizerunek Lady Gagi, ale i realna troska o osoby często marginalizowane i niedoceniane.
– W Sephorze kierujemy się misją wspierania świata pełnego inspiracji i inkluzywności, w którym każdy może celebrować swoje piękno. Osobista historia Lady Gagi to wspaniała ilustracja wartości, które promujemy na co dzień, a jej własne spojrzenie na to, czym jest Sephora, stanowi dla nas niezwykłe świadectwo – tłumaczy Deborah Yeh, globalna CMO Sephora.
Zobacz również
Lady Gaga i poczucie przynależności
Głównym elementem kampanii jest krótki klip, w którym Lady Gaga opowiada o pięknie jako składniku wspólnoty. To opowieść o poczuciu przynależności, o miejscu, w którym można śmiało eksplorować siebie. Twórcy z Maison BETC Paris i BETC Fullsix sięgnęli po realne historie ludzi, a głos narracji powstał z ich autentycznych wypowiedzi. Reżyser Fenn O’Meally i fotografka Adrienne Raquel zadbali natomiast o emocjonalną wrażliwość przekazu.
Kampania rozpoczęła się w czerwcu br. podczas Pride Month i obejmuje szeroką strategię komunikacji – od telewizji i VOD, przez działania w sklepach, mediach społecznościowych, aż po OOH i DOOH. To globalna akcja, która obejmuje Amerykę, Europę, Azję Południowo-Wschodnią i Australię.
Piękno to odpowiedzialność
Za każdy zakup produktu z linii Haus Labs w czerwcu marka Maison BETC Paris przekazywała 1 USD (lub odpowiednik lokalnej waluty) na rzecz Kindness in Community Fund – inicjatywy Born This Way Foundation wspierającej zdrowie psychiczne młodych ludzi. Ponadto w 74 sklepach Sephora w 21 krajach marka przywróciła strefy „Brave Spaces”, w których społeczność LGBTQIA+ oraz jej sojusznicy mogą stworzyć i, jeśli chcą, zmyć tęczowy makijaż w bezpiecznej, wspierającej atmosferze. To realny krok w pokazaniu, że inkluzywność to nie slogan, lecz działanie w sklepach.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
W kampanii „We Belong to Something Beautiful” Sephora – wraz z Lady Gagą i Haus Labs – stworzyła projekt, który łączy siłę marki z realnym wsparciem społecznym. W ten sposób marka wysyła komunikat, zgodnie z którym tu każdy znajdzie piękno, swoje miejsce i wsparcie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: YouTube
PS „Beauty & Belonging”: Sephora stworzyła film dokumentalny, w którym pracownicy marki opowiadają o tym, czym jest dla nich piękno