We Wrocławiu pojawił się automat z kosmetykami Carrefour i Yope

We Wrocławiu pojawił się automat z kosmetykami Carrefour i Yope
Po Warszawie przyszedł czas na Wrocław – w sklepie Carrefour BIO mieszczącym się w Parku Magnolia stanęła właśnie druga stacja refillingowa, dzięki której klienci mają możliwość napełnienia kosmetykami marki Yope swoich butelek wielokrotnego użytku.
O autorze
1 min czytania 2020-10-19

Pierwsza stacja refillingowa marek Carrefour i Yope we współpracy ze startupem Swapp! pojawiła się na początku września br. w sklepie Carrefour BIO zlokalizowanym na warszawskim Bemowie. Teraz przyszedł czas na Wrocław.

We wrocławskim bio markecie popularnej sieci, mieszczącym się w Parku Magnolia, stanął właśnie drugi refillomat, wypełniony naturalnymi kosmetykami marki Yope, takimi jak żel pod prysznic, mydło w płynie czy tez szampon do włosów. W automacie znajdują się zarówno klasyki, czyli najczęściej kupowane produkty marki, jak i nowości.

Wystarczy przyjść z własną butelką wielokrotnego użytku, którą będzie można napełnić produkty. Dzięki temu, każdy z nas może przyczynić się do zmniejszenia wykorzystania jednorazowych butelek plastikowych na rzecz tych wielokrotnego użytku. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W połowie czerwca br. w dawnej fabryce Poznańskiego w Łodzi została otwarta nowa, flagowa drogeria marki Rossmann. Sklep pełen jest nowoczesnych, a także proekologicznych rozwiązań – znajdziemy tam m.in. automaty do napełniania butelek żelem pod prysznic, szamponem czy też płynem do prania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, w ubiegłym roku Carrefour wprowadził dla swoich klientów możliwość zakupów produktów na wagę do ich własnych wielorazowych opakowań we wszystkich swoich sklepach w Polsce.

PS3

W sierpniu 2019 roku w pewnej łódzkiej restauracji pojawił się Cosmetomat, czyli specjalny automat do sprzedaży środków czystości, którymi napełnia się własne pojemniki. W ten sposób poznańska firma chce walczyć z nadmierną ilością śmieci oraz plastiku.