Z kolei w sklepach oznaczonych główną marką Wólczanka, klienci znajdą duży wybór formalnych koszul. Logo nowego konceptu debiutuje 13 października na stronie e-sklepu wolczanka.pl. Zmiany w marce Wólczanka są realizowane w ramach budżetu inwestycyjnego Grupy VRG na lata 2023 i 2024.
Jak tłumaczą przedstawiciele marki, różne oznaczenia, tak w sieci stacjonarnej, jak i w e-sklepie, mają ułatwić klientom poruszanie się w ofercie marki oraz rozróżnienie dwóch typów salonów, które posiadają odrębną ofertę: dużych sklepów z kolekcjami total look, zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz mniejszych butików koszulowych.
Zobacz również
– Zaobserwowaliśmy, że w naszych sklepach pojawiają się klienci o bardzo różnych potrzebach. Część szukała eleganckich koszul formalnych, z których Wólczanka jest od lat doskonale znana, a które dostępne były w małych butikach, podczas gdy inni oczekiwali bardziej casualowych zestawów na co dzień – czyli oferty total look, którą rozwijamy od kilku lat i która jest dostępna w dużych salonach. Odpowiedzią na tę potrzebę jest wprowadzenie nowej identyfikacji WELL Wólczanka dla naszej oferty casualowej oraz oddzielenie jej od butików z koszulami, by komfort klienta w poszukiwaniu wymarzonego produktu był większy – mówi Marta Fryzowska, Wiceprezeska VRG odpowiedzialna za segment fashion.
Nowy logotyp WELL Wólczanka pojawi się po raz pierwszy na stronie www.wolczanka.pl w piątek, 13 października. Klienci zobaczą go również na metkach pierwszych elementów kolekcji WELL Wólczanka, projektowanych zgodnie z założeniami marki. Stopniowo nazwa ta będzie wprowadzana również na witrynach flagowych, największych salonów marki w 10 kluczowych galeriach handlowych w Polsce.
WELL-designed
Logotyp linii został stworzony przez Edgara Bąka – artystę i projektanta graficznego, który jest autorem identyfikacji wizualnych projektów i marek takich jak Jush!, Marriott, czy EdRED. WELL Wólczanka to jednak coś więcej niż nowa nazwa na szyldzie. Nowy koncept to również odświeżona oferta, mocno stawiająca na jakość i kolor, radosny wizerunek i nowy sposób komunikacji wizualnej marki oraz zmiany w obsłudze klienta w sklepach stacjonarnych. Wszystko po to, aby do oferty marki przekonać młodszych klientów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W WELL Wólczanka klienci znajdą szeroki asortyment, w tym casualowe koszule oraz wiele innych produktów, takich jak spodnie, sukienki, spódnice i okrycia wierzchnie. Projekty WELL Wólczanka charakteryzują się oryginalnym stylem, wysoką jakością materiałów i wykonania, a także energetyzującymi kolorami. To ubrania, które nie tylko prezentują się modnie, ale także zapewniają trwałość i komfort. Bogactwo kolorów w kolekcji WELL Wólczanka pozwala klientom wybierać spośród szerokiej palety odcieni, dostosowanych do różnych gustów i preferencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Identyfikacja WELL Wólczanka podkreśla odświeżony i dynamiczny wizerunek marki. WELL Wólczanka to linia codzienna, która oferuje wygodę, jakość i radość z zakupów. Nasze ubrania pozwalają klientom wyrazić siebie w codziennym życiu, niezależnie od okazji – mówi Marta Fryzowska.
WELL-dressed
Wprowadzenie nowego konceptu salonów WELL Wólczanka w sklepach stacjonarnych rozpocznie się w połowie października, wraz z otwarciem po remoncie salonu w CH Bonarka. Plany spółki zakładają dalszy rozwój tego konceptu w innych najlepszych centrach handlowych w Polsce. Kolejne salony zostaną otwarte w Płocku, Gdańsku i Poznaniu.