TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Weź udział w Q&A z Maćkiem Lewińskim i poznaj tajniki Google Analytics 4 [WEBINAR]

Weź udział w Q&A z Maćkiem Lewińskim i poznaj tajniki Google Analytics 4 [WEBINAR]
Chcesz poznać tajniki Google Analytics 4 i skuteczniej analizować wyniki swoich działań marketingowych? Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim, zwanym Adamem Małyszem polskiego marketingu, ponieważ osiąga wyniki, które niewiele osób umiałoby powtórzyć.
O autorze
1 min czytania 2024-02-16

Udało Ci się już przestawić na analitykę w Google Analytics 4? Bez problemu znajdujesz wszystkie potrzebne dane i informacje? Wiesz, jakie raporty tworzyć, żeby wyciągnąć z nich wnioski przydatne w weryfikowaniu i optymalizowaniu działań marketingowych?

Skorzystaj z okazji i zadaj pytanie Maćkowi Lewińskiemu.

ZAPISZ SIĘ NA Q&A JUŻ TERAZ!

Poznaj program spotkania

29.02 podczas sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim dowiesz się między innymi:

  • Jakie nowe parametry wprowadza Google Consent Mode v2 i jak z poziomu GA4 sprawdzić, czy mamy poprawnie zaimplementowane zbieranie zgód na ciasteczka?
  • Jak prawidłowo weryfikować wpływ źródeł ruchu na wyniki kampanii? Jakich błędów unikać?
  • Czy na landing page na wszystkich przyciskach CTA powinna być ta sama treść, czy mogą być różne komunikaty (np. „Zapisz się”, „Sprawdź szczegóły”, „Poznaj program”)?
  • Jak w B2B sprawdzać, które treści na stronie WWW przekładają się na sprzedaż i leady?
  • Jakie własne raporty, wskaźniki i współczynniki warto utworzyć w B2B, a jakie w e-commerce?
  • I poznasz odpowiedzi na wybrane przez eksperta pytania przesłane wcześniej przez uczestników Q&A.

ZAPISZ SIĘ NA Q&A JUŻ TERAZ!

Poznaj naszego prelegenta

Maciej Lewiński

Mówią o nim Adam Małysz polskiego marketingu, bo osiąga wyniki, które niewiele osób umiałoby powtórzyć. Przy użyciu Google Analytics i Google Ads optymalizuje strony WWW i kampanie marketingowe takich marek jak Starbucks, Empik, Allegro czy mBank. Ma ponad 10 lat doświadczenia w analizie danych i profesjonalnych wdrożeniach Google Analytics, a od 7 lat na polskich i amerykańskich scenach konferencyjnych uczy w jaki sposób efektywnie analizować dane po to, by zwiększyć sprzedaż i poprawić rentowność swojego biznesu. Prowadzi szkolenie z Google Analytics 4 według autorskiej metodyki PMA (praktyka, merytoryka, analityka). Regularnie dzieli się wiedzą w newsletterze „Pimp My Analytics” i na LinkedInie. Nie musisz mu wierzyć na słowo, gdy mówi, że jest największym ekspertem od Google Analytics w Polsce – zaświadcza o tym sam Google, który ocertyfikował go od stóp do głów.

ZAPISZ SIĘ NA Q&A JUŻ TERAZ!