Każdy, kto zgłosi się do Maratonu Behawioralnego, nauczy się jak projektować skuteczną zmianę zachowań z wykorzystaniem narzędzi ekonomii behawioralnej oraz dowie się, jak poprowadzić proces behavioral change dla swojej organizacji i weźmie udział w pierwszych w Polsce warsztatach projektowania zachowań.
Learning by doing to kwintesencja Maratonu. Minimum słów, maksimum działania. Praca i nauka na konkretach. W trakcie Maratonu uczestnicy staną przed prawdziwymi wyzwaniami, tymi samymi, którym IKEA stara się sprostać w najbardziej efektywny sposób. Będą one dotyczyły m.in. zarządzania ruchem klientów w strefie przykasowej, zwiększania koszyka w ramach jednej kategorii, zachęcania klientów do doświadczania produktów przed zakupem.
Zobacz również
W trakcie warsztatu, pod okiem ekspertów behavioral change z BLINK, w tym dr Agaty Grabowskiej, i specjalistów z IKEA, w jeden dzień uczestnicy nauczą się, jak poprowadzić proces zmiany zachowań. Niezależnie od tego, czy zajmują się marketingiem, kontrolą jakości, sprzedażą czy pracują w innym dziale, który musi modelować zachowania pracowników lub klientów.
Dodatkowo, uczestnicy Maratonu poznają metody kształtowania zachowań, które później każdy z nich będzie mógł zastosować wobec różnych odbiorców. Począwszy od użytkowników prepaida przez młode mamy szukające ekoproduktów, rozżalonych klientów infolinii, widzów teatralnych czy wielbicieli kawy najwyższej jakości.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing