WhitePress publikuje raport z audytu SEO

9 grudnia odbyło się pierwsze webinarium w ramach projektu Nowa koncepcja SEO, którego tematem przewodnim był audyt strony internetowej „na żywo”. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, platforma WhitePress w opracowała kompletny dokument w formie raportu.
O autorze
1 min czytania 2016-01-21

Raport dotyczy portalu o tematyce weselnej lokale-wesele.pl i jest rozwinięciem oraz konsekwencją audytu SEO przeprowadzonego „live” podczas pierwszego webinarium organizowanego w ramach projektu Nowa Koncepcja SEO. Zapis z webinarium dostępny jest pod tym linkiem.

Dokument z audytu jest pierwszym tak szerokim opracowaniem udostępnionym publicznie na polskim rynku. Całość liczy ponad 60 stron. Znajdują się w nim konkretne wytyczne dla audytowanej strony, ale przede wszystkim jest on obszernym i uniwersalnym źródłem wiedzy dotyczącym elementów, które powinny znaleźć się w każdym prawidłowo przeprowadzonym audycie SEO.

– Mamy świadomość, że w zależności od specjalisty SEO przeprowadzającego audyt, rozwiązania zastosowane dla danej strony mogą być bardzo różne. Są jednak pewne uniwersalne wytyczne dotyczące optymalizacji witryny, które powinny się znajdować się w takim dokumencie – mówi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress i autor raportu.

Nowa Koncepcja SEO jest z założenia projektem edukacyjnym, skierowanym zarówno do specjalistów, jak i do klientów agencji internetowych. Prezentowane opracowanie może być przykładem tego, czego powinni spodziewać się klienci zamawiający realizację tej usługi od swoich usługodawców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zdajemy sobie sprawę z obszerności tego opracowania. Wynika to jednak z jego edukacyjnego charakteru. Staraliśmy się dokładnie opisać poszczególne elementy z szczegółowym wyjaśnieniem proponowanych przez nasz rozwiązań – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel WhitePress i jeden z pomysłodawców projektu Nowa Koncepcja SEO.

– Mamy nadzieję, że poniższe opracowanie okaże się użyteczne i spotka się z pozytywnym odbiorem lub konstruktywną krytyką. Będzie to oznaczało, że wysiłek włożony w jego stworzenie i promocję się opłacił i zmotywuje WhitePress oraz partnerów projektu do tworzenia treści jeszcze lepszej jakości – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Raport jest zupełnie darmowy i można go pobrać z dedykowanej podstrony.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się