Widzialni w nowej odsłonie online

Działająca od 9 lat na rynku SEO agencja widzialni.pl właśnie uruchomiła nową wersję swojej witryny. Przebudowano ją według wysokich standardów, analizy funkcjonalności oraz zgodnie z technologią RWD.
O autorze
1 min czytania 2015-09-04

Design serwisu jest przejrzysty, minimalistyczny, intuicyjny, a dzięki łatwej nawigacji użytkownik sprawnie przemieszcza się po menu, otrzymując szybki dostęp do wszystkich usług firmy. Nietypowy i zarazem profesjonalny układ w submenu oferty pozwala na łatwe przechodzenie między kolejnymi jej podstronami, ponieważ boczne belki znajdują się na wysokości części contentowej. Nowa strona to łącznie 7 kompletnie różnych szablonów, na których zbudowane są podstrony tworzące cały serwis.

Wykorzystano też szeroko zintegrowany Google Analytics. Narzędzie to zbiera wiele danych, mierzy skuteczność wizerunku poszczególnych osób z zespołu firmy, aż po wszystkie możliwe czynniki wpływające na konwersję.

Przy tworzeniu nowej witryny przeprowadzono testy A/B na makietach w celu zwiększenia konwersji. Obecnie prowadzone są testy na kluczowych stronach przyczyniających się do generowania leadów.

Strona została zaprojektowana według idei Responsive Web Design dla 3 breakpointów: desktop, tablet, smartphone. Dzięki temu layout automatycznie dostosowuje się do tych urządzeń. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na stronie wyeksponowano newsletter, gdy firmie zależy na edukowaniu nie tylko klientów, ale również osób z zewnątrz, które są zainteresowane tematyką marketingu internetowego. Zawarte w nim treści dotyczą nie tylko pozycjonowania. Gromadzi ciekawe materiały dotyczące np. psychologii cen, przydatne narzędzia dla blogerów oraz prowadzenia skutecznych rozmów z programistami. 

Widzialni.pl w tym roku obchodzili 9 rok działalności w branży Marketing w Internecie. Przez ostatnie 2 lata firma poszerzała pakiet usług, stopniowo dodając do oferty, m. in. kampanie na Facebooku, YouTube czy aktualizację strony klienta w wersji mobilnej. Zmiana witryny ma na celu pokazanie pełnej oferty agencji oraz wykreować wizerunek firmy nastawionej na ludzi. Nie tylko pracowników firmy, którzy są ekspertami i twarzą działów, ale także klientów, którzy na stałe współpracują z firma.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się