Wielka Uczta to nowy sposób na odkrywanie smaków, poszukiwanie kulinarnych uniesień i zaspokajanie apetytów. Na uczestników co weekend czekać będzie 20 stołecznych gastronomów, streetfoodowych wystawców, producentów produktów spożywczych. Będą stoiska z produktami mięsnymi, wegetariańskimi, wegańskimi, bez laktozy, słodyczami, kiszonkami i kuchniami z całego świata.
Ponadto, Wielka Uczta to także bar z alkoholem oraz scena z aktywnościami towarzyszącymi. Poza częścią gastronomiczną odwiedzający goście otrzymają sporą dawkę wiedzy i atrakcji. Wszystkie warsztaty, prelekcje, zabawy i zajęcia sportowe odbywające się w ramach imprezy będą bezpłatne i dostępne dla każdego.
Zobacz również
Wraz z Dzielnicą Wisła i Zarządem Zieleni Miejskiej organizatorzy wydarzenia zaplanowali również akcję Wielkie Sprzątanie Wisły. Odbędzie się ona w sobotę i niedzielę (29-30.06) o godzinie 14:00 na Bulwarze Grzymały – Siedleckiego. W planach jest sprzątanie lewego brzegu Wisły od Mostu Świętokrzyskiego do Mostu Łazienkowskiego. Organizatorzy zadbają o worki na śmieci oraz rękawiczki.
Wielka Uczta Warszawska w sobotę 29.06 zacumuje na Bulwarze Grzymały – Siedleckiego, obok mostu Poniatowskiego i będzie odbywać się w każdy weekend aż do połowy września.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kwietniu br. ruszyła największa akcja sprzątania rzek i ich okolic, w której bierze udział ponad 40 lokalizacji wzdłuż Bugu. W inicjatywę zaangażowali się również mieszkańcy miejscowości nieopodal Biebrzy, Narwi, Wieprza, Liwca, Tyśmienicy czy nawet Czarnej Hańczy i Wisły.
PS2
Operacja Czysta Rzeka jest kontynuacją akcji #trashchallenge, którą w Polsce nagłośnił portal Wirtualna Polska – pod hasłem #trashchallengeMEDIA zaangażował do działania redakcje dziennikarzy w całym kraju. Wyzwania podjął się również salon WoshWosh, który to który 27 marca sprzątał park im. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego na warszawskim powiślu. Natomiast 5 kwietnia drużyna Grupy Me & My Friends wspólnymi siłami posprzątała okolice mostu Szczytnickiego we Wrocławiu. Tym samym firma rzuciła wyzwanie agencjom z całego kraju, dając początek inicjatywie #agencyjnytrashchallenge.
PS3
IKEA zaprezentowała dwie repliki swoich zabawkowych łódek kąpielowych Smakryp, które zostaną wykorzystane do oczyszczania śmieci z londyńskich dróg wodnych w nadchodzących tygodniach.