Wielkie kodowanie dla WOŚP

Wielkie kodowanie dla WOŚP
O autorze
1 min czytania 2018-02-02

Oficjalny finał 26. WOŚP co prawda już za nami, ale liczenie zebranych w tym roku funduszy trwa nadal. Pomysłów na przyłączenie się do pomocy, w tym rozmaitych aukcji, było jak zwykle mnóstwo. Swoją przysłowiową, i jak się okazało całkiem sporą, cegiełkę dołożyła również akademia programowania Software Development Academy – w ramach akcji <kodujemy dla WOŚP>.

38 775,32 zł! To łączna kwota, którą Akademia programowania zgromadziła, by wesprzeć tegoroczny cel Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku fundusze zbierano na pomoc oddziałom noworodkowym. W ramach akcji zorganizowano warsztaty <kodujemy dla WOŚP>. Pomysł okazał się strzałem w 10. Zajęcia odbyły się 13 i 14 stycznia w 9 miastach Polski: Gdyni, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Szczecinie, Krakowie, Łodzi oraz Bydgoszczy. Łącznie zapisało się na nie ponad 300 osób! Wstęp na zajęcia był darmowy, a na chcących spróbować swoich sił w programowaniu czekały charakterystyczne puszki, które zapełniły się kwotą 3 225,32 zł.

Nie była to jedyna akcja organizowana przez zespół SDA. 7 kursów programowania od podstaw wylądowało na aukcjach internetowych WOŚP, a cały dochód ze sprzedaży został przeznaczony na Fundację. Wylicytowane zostały kursy w Trójmieście, Krakowie, Białymstoku, Bydgoszczy, Katowicach, Lublinie oraz Poznaniu. Dzięki aukcjom zespół SDA zebrał łącznie 35 550 zł (rekord padł w Poznaniu – tam zebrano aż 8 100 zł!).

Tak wysoki wynik to również zasługa wsparcia lokalnych sztabów. W ramach 26. Finału SDA współpracowało z 11 sztabami WOŚP, które wspierały ich działania. Szczególne podziękowania należą się Hufcowi ZHP Katowice, sztabowi Politechniki Poznańskiej oraz sztabowi Gdynia dla Orkiestry, a także wszystkim trenerom akademii, którzy dzielili się swoją cenną wiedzą z warsztatowiczami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerzy sztabów i fundacji nadają tempa naszym działaniom. Cieszymy się, że coraz więcej przedsiębiorstw angażuje się w różnego rodzaju akcje charytatywne, które oprócz niesienia pomocy, pomagają kreować pozytywny wizerunek na rynku. Akcja <kodujemy dla WOŚP> wygenerowała sytuację win-win-win-win, gdzie zwycięsko wyszła na tym Fundacja, SDA, uczestnicy wydarzeń i licytacji oraz beneficjenci WOŚP – mówi Tomek Zapadka z gdyńskiego sztabu Gdynia dla Orkiestry.

Warto, aby takich akcji odbywało się jak najwięcej, a sama Orkiestra grała do końca świata… i jeden dzień dłużej!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zapraszamy do obejrzenia relacji z akcji Kodujemy Dla WOŚP.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się