Kontrakt ten odzwierciedla nasze zaangażowanie w tenis oraz dążenie do promowania Australii jako niezwykle atrakcyjnego kierunku. Australian Open jest jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych, które za każdym razem przyciąga do Melbourne Park publiczność z całego świata i gromadzi miliony widzów przed telewizorami – powiedział Tim Clark, prezes linii Emirates. Wsparcie Australian Open i Emirates Australian Open Series jest naturalnym rozszerzeniem naszej dotychczasowej globalnej działalności sponsoringowej w zakresie tenisa. Emirates sponsorują teraz trzy z czterech turniejów Wielkiego Szlema.
Umowa obejmuje również sponsorowanie elitarnych rozgrywek Australian Open Series, które stanowią oficjalne wprowadzenie do pierwszego Wielkiego Szlema roku. Od 2015 r. zostaną one przemianowane na Emirates Australian Open Series. Przewoźnik będzie wspierać wszystkie pięć turniejów poprzedzających Australian Open: Hopman Cup (Perth), Brisbane International, Apia International Sydney, Hobart International oraz World Tennis Challenge (Adelajda).
Zobacz również
Portfolio sponsoringowe Emirates obejmuje część najważniejszych wydarzeń w globalnym kalendarzu tenisowym: Roland Garros i US Open, Emirates Airline US Open Series, Dubai Tennis Championships (ZEA), BNP Paribas Open (USA), Barcelona Open (Hiszpania), Internazionali BNL d’Italia (Włochy) i Rogers Cup (Kanada).
Emirates są ponadto oficjalnym partnerem lotniczym ATP World Tour i sponsorem tytularnym światowego rankingu tenisistów ATP. Dzięki nawiązanemu partnerstwu przewoźnik jest także oficjalnym partnerem lotniczym Australian Open i Emirates Australian Open Series.
W Australii Emirates sponsorują Emirates Melbourne Cup, Emirates Australian Open Golf Tournament, PGA Championship, Perth International, ICC Cricket World Cup, Collingwood Football Club, Adelaide Festival oraz orkiestry symfoniczne z Melbourne i Sydney.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Emirates obsługują 84 połączenia z Australii do Dubaju tygodniowo. Globalna siatka Emirates obejmuje ponad 140 kierunków w ponad 80 krajach na całym świecie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing