Głównym celem e-booka jest szerzenie wiedzy o roli danych i analiz w tworzeniu strategii biznesowej. Wszyscy, którzy prowadzą firmę w oparciu o stronę www lub e-commerce, znajdą w nim praktyczne informacje, jak zaawansowana analityka może pomóc zrealizować ich biznesowe cele.
Analityka, głupcze!
Analityka jest kluczem do poznania działań konkurencji oraz zbadania zachowań i potrzeb użytkowników. Pomaga wyeliminować błędy i znaleźć przyczyny problemów, takich jak np. częste porzucenia koszyka, czy niski współczynnik konwersji działań content marketingowych.
Zobacz również
– Słowem – analityka daje odpowiedzi na pytania o to, w jaki sposób mogę dotrzeć do większej liczby klientów, jak mogę zatrzymywać ich u siebie na dłużej, i co zrobić, by wracali – mówi Ewa Kańczuk, główny analityk The Nets. – By poznać odpowiedzi na te pytania, trzeba najpierw wybrać skuteczne narzędzia do analityki, które będą najbardziej optymalne dla danego biznesu. I tu z pomocą przychodzi nasz e-book. Przedstawiamy w nim 19 sprawdzonych i łatwo dostępnych narzędzi do analityki internetowej, posegregowanych według swoich funkcjonalności. Są tu więc narzędzia pozwalające zbadać działania konkurencji, dane demograficzne i zainteresowania użytkowników, ruch na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, skuteczność działań content marketingowych oraz user experience (ux) – dodaje.
Za danymi kryje się Twój klient
– Ten, kto nadal uważa, że na swoją stronę internetową pozyskuje traffic, kliknięcia lub odesłania, daleko w digitalu nie zajdzie. Na stronę pozyskujemy fizycznych, żywych, czujących, myślących, analizujących ludzi, z których każdy ma indywidualne przyzwyczajenia, oczekiwania, lęki, nadzieje i własny plan dnia. Kluczem do sprzedaży w Internecie jest zrozumienie tych ludzi, a sposobem na ich zrozumienie jest właśnie wielopoziomowa analityka – mówi Paweł Bieniek, CEO The Nets.
On sam swoją firmę rozbudowuje w oparciu o dane, są one postawą tworzenia strategii rozwoju i kluczowym argumentem do podejmowania biznesowych decyzji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Ten e-book także powstał w oparciu o dane. Zarówno statystyka jak i doświadczenie pokazują bowiem, że zainteresowanie analityką w biznesie internetowym jest ogromne. – Klienci coraz częściej pytają nas, jak analityka może pomóc poprawić ich wyniki finansowe. Przygotowaliśmy go z myślą o nich, by dać jak najwięcej wiedzy, w jak najprostszej formie i przekonać do myślenia o analityce internetowej, jako obowiązku naszych czasów – mówią twórcy e-booka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bezpłatny „Praktyczny przewodnik po Wielopoziomowej Analityce Internetowej” można pobrać ze strony: www.thenets.pl/ebook-o-analityce