fot. Adrian Chmielewski / k35photo
AirRun to element kampanii społecznej „Wiem, czym oddycham” prowadzonej przez Fundację Aviva.
Zobacz również
Bieg wystartował o godz. 11:00 na Bulwarach Wiślanych pod Wawelem, a jego trasa prowadziła wzdłuż Wisły. Wydarzenie skończyło się po godz. 13.00. Każdy uczestnik otrzymał pakiet startowy z maską antysmogową marki Cambridge, a na mecie pamiątkowy medal.
Na miejscu można było również bezpłatnie sprawdzić stan płuc w dwóch spirobusach. Badanie cieszyło się dużym zainteresowaniem uczestników biegu oraz kibiców.
Ambasadorami AirRun były:
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]
- znane lekkoatletki Joanna Jóźwik, Sofia Ennaoui i Angelika Cichocka,
- biegacze-influencerzy: Katarzyna Gorlo (runtheworld.pl) i Bartosz Olszewski (warszawskibiegacz.pl),
- Adrianna Palka, biegaczka i trenerka personalna z Krakowa.
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2018/10/fot-adrian-chmielewski-k35photo-3.jpg#eyJwYXRoIjpbIiIsImZvdC1hZHJpYW4tY2htaWVsZXdza2ktazM1cGhvdG8tMy5qcGciXSwiZGVzdCI6ImFydGljbGVzIiwid2lkdGgiOjAsImhlaWdodCI6MH0=)
Kontroluj smog, wygraj czujnik
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na stronie wiemczymoddycham.pl trwa głosowanie w konkursie na 100 zewnętrznych czujników jakości powietrza.
Przedstawiciele społeczności lokalnych zgłosili prawie 2200 proponowanych lokalizacji czujników, w tym ponad 200 szkół. Dziś dobiega końca zgłaszanie lokalizacji.
Czujniki zostaną zamontowane w 100 miejscach, które zdobędą największe poparcie w głosowaniu, które trwa do 5 grudnia. Dodatkowo, 50 szkół podstawowych z największą liczbą głosów w skali kraju otrzyma wewnętrzne sensory jakości powietrza.
PS
Jednym z elementów kampanii Avivy „Wiem, czym oddycham” jest billboard pochłaniający smog w Warszawie.