Ministerstwo Zdrowia Wietnamu wpadło na niecodzienny pomysł, by edukować społeczeństwo na temat koronawirusa oraz sposób, jak uchronić się przed zarażeniem – politycy stworzyli wpadającą w ucho piosenkę oraz animowany teledysk, który szybko stał się viralem.
Spot bowiem na tę chwilę ma już ponad 10 mln wyświetleń. Co więcej, piosenka podbiła serca użytkowników social mediów – na TikToku bowiem publikowane są specjalne układy choreograficzne do wspomnianego utworu.
Zobacz również
Teledysk zdobył także dużą popularność w Stanach Zjednoczonych po tym, jak jego fragmenty pojawiły się w niedawnym odcinku programu brytyjskiego komika i aktora Johna Olivera.
PS
Światowa Organizacja Zdrowia postanowiła założyć konto na popularnym portalu społecznościowym TikToku, by edukować internautów na temat koronawirusa. Jednocześnie WHO chce walczyć z masą fałszywych informacji na temat epidemii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podczas gdy cały świat z przerażeniem obserwuje rozprzestrzenianie się koronawiarusa, niektórzy instagramerzy postanowili skorzystać z rozgłosu, jaki powstał wokół tej epidemii i zaczęli oznaczać swoje posty hashtagiem #coronavirus.