W swojej nowej kampanii employer brandingowej Nordea chce zakomunikować, że współpracuje z osobami o różnych cechach charakteru, umiejętnościach oraz temperamentach i takich również poszukuje do swoich zespołów. „Ambasadorami” inicjatywy zostały natomiast zwierzęta: wilk Ulf, niedźwiedź Teddy, sowa Kristina i foka Sally.
Zobacz również
W kampanię zaangażowana została znana polska lektorka Krystyna Czubówna, która w serii spotów przypomina widzom o tym, jak ważna dla rozwoju społeczeństwa jest różnorodność. Posługując się analogią do świata zwierząt, Nordea w swoim przekazie reklamowym podkreśla, że każdy człowiek jest indywidualnością i właśnie dzięki temu odgrywa ważną rolę w życiu społecznym.
Na potrzeby kampanii została przygotowana specjalna strona, przez którą można wysłać swoją aplikację, poznać bliżej bohaterów akcji oraz zdobyć informacje na temat korzyści, które oferuje swoim pracownikom Nordea.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co ciekawe, w ramach kampanii Nordea postanowiła nawiązać także do wyzwań, które postawił przed łodzianami COVID-19. W wielu instytucjach kulturalnych oraz punktach gastronomicznych w centrum miasta pojawiły się folie adhezyjne z wizerunkami bohaterów kampanii w konwencji health & safety, przypominające o aktualnych zasadach życia społecznego.
PS
Amerykańska Centralna Agencja Wywiadowcza zaprezentowała swój nowy spot rekrutacyjny pod hasłem „Discover the CIA: Your Nation is Counting on You”. Jest to zarazem pierwsza reklama telewizyjna w historii instytucji.
PS2
W ubiegłym roku sieć drogerii Hebe wystartowała z kampanią rekrutacyjną, w której w kreatywny sposób wykorzystano popularne produkty kosmetyczne do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania o pracę.