Wilkinson Sword powraca z komunikacją na rumuński rynek

Pod hasłem „Our history speaks sharply” agencja MullenLowe Warsaw przygotowała digitalową kampanię reklamową marki Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care) na rumuński rynek.
O autorze
0 min czytania 2023-07-12

Prowadzona obecnie komunikacja jest pierwszą, realizowaną dla marki Wilkinson Sword w Rumunii. 

– Chcemy przypomnieć bogatą historię marki Wilkinson, a także jej ogromne doświadczenie, które gwarantuje wysokiej klasy produkty, a co za tym idzie doskonałą jakość golenia – mówi Mateusz Góral, Senior Brand and Media Manager Central Europe. – Maszynka Wilkinson Sword Xtreme3* to produkt za pomocą, którego chcemy zaistnieć w świadomości mężczyzn w kategorii maszynek do golenia. 

MullenLowe Warsaw odpowiada za adaptację globalnych materiałów wideo. Działania reklamowe realizowane są w kanałach social mediowych, dodatkowym wsparciem będzie także kampania przeprowadzona z rumuńskimi influencerami. Komunikacja zakończy się we wrześniu.

PS MullenLowe z nową globalną tożsamością

Ośmiornica MullenLowe od dziś wygląda inaczej. Oddaje nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie w tym także MullenLowe Warsaw.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj