Wincenty Kokot (GoldenSubmarine): W dobie wszechobecnego dostępu do internetu, każdy fałsz wyjdzie na światło dzienne

O kluczowych trendach w budowaniu i zarządzaniu customer experience, niewybaczalnych błędach w komunikacji marek z konsumentem, a także o pierwszych doświadczeniach z marką opowiada Wincenty Kokot, Business Development Director w GoldenSubmarine, jeden z prelegentów Forum IAB 2016.
O autorze
2 min czytania 2016-05-25

Twoje pierwsze doświadczenie z marką, które zapadło Ci w pamięć:

Trudno jest sięgnąć wstecz i wybrać to pierwsze doświadczenie. W głowie mam raczej kilka „przebłysków”, „stopklatek filmowych”. Wszystkie wiążą się z czasami dzieciństwa. Pamiętam pierwsze pudełko klocków Lego, które rozpakowywałem na urodziny. Dźwięk klawiszy CASIO, które stało w naszym domu, czy też góral marki 10,5, którego zazdrościłem koledze. 🙂

Marka, która jest dla Ciebie lovebrandem:

Muszę przyznać, że należę do wybrednych konsumentów. Lubię marki, które są konsekwentne w swej komunikacji, tworzą trwałe i jakościowe produkty, nie ukrywam też że polskie marki mają u mnie handicap (ale tylko, gdy produkt broni się sam). Idąc tym kluczem wymieniłbym: BYTOM za dobry balans między elegancją a stylem casual w modzie, buty BARTEK dla dzieci, za jakość wykonania i mocny racjonalny insight, CD PROJEKT za Wiedźmina. 🙂

Pierwszy krok nowej marki w staraniach o serce konsumenta:

Pierwszy krok to krok „zerowy”, czyli przygotowanie jakościowego produktu, odpowiadającego na aktualne trendy i bieżące potrzeby konsumentów. Drugi krok, to opracowanie dobrej strategii dotarcia (nie musi być wcale kosztowna). Trzeci krok to doskonały zestaw informacji na temat oferowanego produktu lub usługi.

Niewybaczalny błąd w komunikacji marek z konsumentem:

Traktowanie konsumentów jak „dzieci”, infantylizowanie komunikatów, zaciemnianie komunikatów. W XXI wieku, w dobie wszechobecnego dostępu do internetu, każdy fałsz wyjdzie na światło dzienne. Zdecydowanie nie tędy droga.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kluczowy trend w budowaniu i zarządzaniu customer experience:

Mikromomenty. I nie tylko dlatego, że właśnie o nich będę mówił na zbliżającym się Forum IAB. 🙂 Jestem przekonany, że bycie blisko potrzeb konsumenta, pozwala budować prawdziwie dobre relacje ze swoimi klientami. Im lepiej firmy i marki będą w stanie sprostać oczekiwaniom konsumenta, tym większą wartość w oczach konsumenta zyskają. Można by wręcz powiedzieć: więcej informacji, mniej reklamy!

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wincenty Kokot, Business Development Director w GoldenSubmarine wystąpi podczas drugiego dnia Forum IAB – 9 czerwca, wygłaszając prelekcję zatytułowaną: „Mikro-Chwila ze Smartfonem. Czyli interaktywne sesje w najmniej oczekiwanych chwilach Twojej grupy docelowej.”. Zachęcamy do obejrzenia zaproszenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Wincenty Kokot – Business Development Director w GoldenSubmarine

Wincenty Kokot – entuzjasta technologii mobilnych i nowych trendów. Zanurzony w interaktywnym świecie od ponad 6 lat. Z wykształcenia filozof, który z zainteresowaniem, obserwuje proces wkraczania technologii w codzienne życie. Prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach branżowych, m.in. Forum IAB, Mixx Conference czy też Kongres Online Marketingu. Na co dzień odpowiada za rozwój biznesu firmy i kontakty z kluczowymi Klientami. Namówił do współpracy między innymi takie marki jak: Nivea, Seat czy ING Bank Śląski. Jako członek działu mobilnego, brał udział w realizacji aplikacji dla WWF Polska, a także Kopalni Soli „Wieliczka”, za które agencja GoldenSubmarine otrzymała międzynarodowe wyróżnienie Google Creative Sandbox, a także nagrodę Mixx Awards w kategorii Mobile/ Apps /Tablet.