Wirtualne billboardy zszokowały mieszkańców Francji. Przerażenie na twarzach mówi wszystko

Wirtualne billboardy zszokowały mieszkańców Francji. Przerażenie na twarzach mówi wszystko
Wielu z nas czuje adrenalinę, kiedy w ostatniej chwili przechodzi na migającym, zielonym świetle. Jednak żadne z nas nie chciałoby spotkać się z pędzącym samochodem „twarzą w twarz”. Jak we Francji uświadamia się pieszych?
O autorze
1 min czytania 2017-05-09

Nigdy wcześniej nie było takiej akcji. Aby zwiększyć świadomość na temat niebezpieczeństwa na drodze Serviceplan przygotował specjalną tablicę interaktywną, która ulokowana została w pobliżu jednego z najbardziej niebezpiecznych przejść dla pieszych, gdzie co roku ponad 4 tysiące osób ulega wypadkom.

Ideą tej operacji było pokazanie przestraszonych twarzy nieposłusznych pieszych.

Wyposażona w czujnik ruchu, głośnik i aparat, inteligentna tablica emitowała pisk opon podczas nagłego hamowania, podczas gdy pieszy próbował przekroczyć drogę, kiedy było czerwone światło.

Za kreację spotu odpowiada agencja Serviceplan oraz Urząd Bezpieczeństwa Drogowego we Francji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Niedawno prezentowaliśmy polskie rozwiązanie, które ma pomóc zapobiegać wypadkom z udziałem rowerzystów. Smart bell to innowacyjny dzwonek rowerowy, który przy każdym użyciu, oprócz analogowego dźwięku alarmowego, uruchamia nadajnik radiowy. Przy pomocy technologii RDS system jest przekazywany do okolicznych odbiorników samochodowych, tak by ostrzec kierowców o nadjeżdżającym rowerze, nawet kiedy radio jest w trybie odtwarzania MP3.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zobaczcie:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Kolejnym niebezpieczeństwem, z którym spotykamy się na drogach jest nadmierne używanie telefonów komórkowych.

W Szwecji Toyota znalazła sposób na ograniczenie korzystania z urządzenia podczas jazdy. W kampanii „Stop Texting and Driving” wykorzystała Siri (inteligentnego, osobistego asystenta). W jaki sposób?

Znacie inne akcje społeczne, które uświadamiają, jak być bezpiecznym na drodzę? Podzielcie się w komentarzach!