Innowacją zastosowaną w najnowszej wersji Wirtualnego Doradcy na urządzenia mobilne jest funkcja rozpoznawania mowy. Użytkownik może komunikować się z programem bez użycia klawiatury. Aby uzyskać informacje od Wirtualnego Doradcy, wystarczy wypowiedzieć pytanie, a program odpowie w języku naturalnym. Dodatkowo na ekranie zostanie wyświetlony tekst wyartykułowanego komunikatu. Do tej pory zadawanie pytań było możliwe przez wprowadzanie treści za pomocą klawiatury w okienku dialogowym.
Mobilna wersja Wirtualnego Doradcy może znaleźć zastosowanie praktycznie w każdej branży jako medium do udzielania informacji o ofercie, serwisie technicznym lub serwisie posprzedażowym, jako program edukacyjny, czy też narzędzie służące rozrywce. W zależności od profilu oraz potrzeb, przedsiębiorstwa mogą wykorzystać tę technologię do tworzenia rozwiązań spełniających różnorodne funkcje.
Zobacz również
„Wirtualny Doradca rozpoznający mowę sprawdzi się najlepiej jako produkt w firmie, która posiada dużą liczbę indywidualnych konsumentów. Wśród dedykowanych branż można wymienić m.in. firmy farmaceutyczne, czy telekomunikacyjne. Idealne zastosowanie znajdzie nasze rozwiązanie także w sektorze turystyki np. w serwisach miejskich, ponieważ aplikacja może współpracować z systemem geolokalizacji.” – mówi Maciej Stanusch – Prezes Zarządu Spółki.
Unikalne rozwiązanie Stanusch Technologies powstało we współpracy z firmą ARFixer i jest to jedyna tego typu technologia dostępna na rynku. Wirtualny Doradca wyposażony w funkcję rozpoznawania mowy działa na urządzeniach mobilnych opartych na najbardziej popularnych systemach operacyjnych – iOS firmy Apple i Androidzie Googla.
Najnowsze rozwiązanie, tak jak inne produkty Stanusch Technologies, wykorzystuje metody i techniki sztucznej inteligencji. Wirtualny Doradca to zaawansowana technologia, która umożliwia automatyczne udzielanie precyzyjnych odpowiedzi na pytania zadane w języku naturalnym, dzięki wyposażeniu programu w bazę wiedzy na dowolny temat.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing