Firma została założona we wrześniu 2003 roku, a pierwszy samolot Wizz Air wystartował z lotniska w Katowicach 19 maja 2004 z ambitnym planem ustanowienia niskokosztowej linii latającej z Europy Środkowo-Wschodniej. Po ogromnym sukcesie przewoźnik nie przestaje się rozwijać i dzisiaj przedstawia odświeżony wizerunek marki.
W ciągu jedenastu lat Wizz Air przewiózł 90 milionów pasażerów oraz wyrósł z pozycji nowego przewoźnika, na gracza posiadającego 59 samolotów, operujących na ponad 380 trasach w 38 krajach. Od zawsze skupiony na potrzebach klientów, WIZZ przedstawia serię ulepszeń mających na celu uatrakcyjnienie oferty przewoźnika.
Zobacz również
Przewoźnik w ciągu ostatnich kilku miesięcy przygotowywał się do podjęcia działań mających na celu odmłodzenie wizerunku marki. Dzisiaj prezentując odświeżone logo i malowanie samolotów, Wizz Air ponownie pokazuje, jak wielką uwagę przykłada do dostarczania dobrych wrażeń w podróży i wysokiej jakości produktów swoim klientom. Wizz Air od teraz kojarzyć się będzie z wyjątkową lekkością, przebojowością i oryginalnością. Wraz ze zmianą wizerunku, do oferty wprowadzono następujące zmiany:
Dzisiaj (19.05) Przydział miejsc na wszystkich trasach Nowe taryfy (Podstawowa i Plus) ułatwiające wybór pomiędzy ofertami niskokosztowymi a usługami dodatkowymi połączonymi z biletami w atrakcyjnych cenach W 2015r. Udoskonalenia na stronie internetowej dla szybszego i łatwiejszego procesu rezerwacji Prezentacja strony mobilnej Wizz Air Wyszukiwarka najniższych cen dostępna na stronie internetowej www.wizzair.com Większa dostępność pakietów wakacyjnych WIZZ Tours w 2015 roku w innych krajach Dostawy kolejnych samolotów Airbus A320 i A321 w nowych barwach Nowy wystrój wnętrza samolotów Airbus A321 od listopada Nowe stroje załogi pokładowej nawiązujące do odświeżonych motywów kolorystycznych
Wizz Air świętuje swoje 11. urodziny oraz odświeżenie wizerunku marki również poprzez uruchomienie największej, jak do tej pory, promocji biletowej. Dla wszystkich rezerwacji dokonanych dzisiaj (tj. 19 maja) do północy, na wszystkich trasach WIZZ, co drugie miejsce jest za darmo.*
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
József Váradi, prezes Wizz Air, powiedział: „W ciągu ostatnich dziesięciu lat Wizz Air odniósł niespotykany sukces, rewolucjonizując całą branżę i przewyższając swoje oczekiwania względem udostępniania niezawodnych i przystępnych cenowo podróży lotniczych dla wszystkich mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej. WIZZ rozwija siatkę połączeń zarówno w obrębie jak i poza Europą. Prezentacja odświeżonego wizerunku to tylko jeden z kolejnych kroków na drodze do nieustannego udoskonalania doświadczeń klienta w podróży z Wizz Air. Cieszymy się, iż nowe barwy zagoszczą zarówno na samolotach Airbus A320, jak i Airbus A321. W dalszym ciągu pozostajemy skoncentrowani na budowaniu paneuropejskiej siatki połączeń i mamy nadzieję powitać jeszcze więcej powracających oraz nowych pasażerów na pokładzie”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing