Obejmuje standardowe oraz innowacyjne formaty reklamowe w digitalu oraz radiu. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.
W kampanii promowane są markowe opony letnie znanych producentów w atrakcyjnych cenach.
Zobacz również
W digitalu wykorzystano portale horyzontalne, sieci kontekstowe, reklamę performance oraz mobile. Uwagę kierowców przyciągnąć mają zastosowane w niej rozwiązania niestandardowe.
Na desktopie wykorzystano interaktywną wyszukiwarkę opon, dzięki której już na poziomie kreacji można było wybrać i kupić interesujący nas komplet ogumienia. Kolejną innowacją było zastosowanie nowego formatu Panel Premium na stronie głównej Wirtualnej Polski. Natywna forma reklamy wyświetla się nad serwisem, a kliknięcie w nią przenosi użytkownika na stronę Klienta lub dodatkowo rozwija kreację. Na mobilnej stronie sekcji Moto Onet kierowcy mogą przetestować symulator hamowania. Rich mediowa kreacja w formie mini-gry podkreślała bezpieczeństwo i przewagę wyboru nowych opon nad używanymi. W kampanii zastosowano także galerię produktową, pełniącą rolę wirtualnego katalogu z najlepszymi ofertami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spot 15”, w ramach kampanii radiowej, emitowany jest w szeroko zasięgowych stacjach ogólnopolskich, uzupełnionych o najlepiej dopasowane pakiety miejskie. Dodatkową aktywnością jest emisja banerów w aplikacji RMF ON.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja potrwa do końca kwietnia br. Autorem kreacji reklamowej jest agencja DDB & Tribal, zaś planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.