…kontroli dostępu.
ENTR to nowatorskie połączenie zaawansowanej technologii z wysokim poziomem bezpieczeństwa. Zamek – kompatybilny z większością rodzajów, typów i wymiarów drzwi – pozwala otwierać je na wiele sposobów, a także nadawać dostęp innym użytkownikom. Promocję produktu wśród polskich odbiorców wspierać będzie zakrojona na szeroką skalę kampania.
Zobacz również
Nadchodzi era smart locków
Rosnące zainteresowanie kwestiami bezpieczeństwa i popularyzacja urządzeń cyfrowych ze zdalną kontrolą dostępu to główne czynniki, które przyczyniły się do powstania zamka ENTR. – Tylko podążając za potrzebami klientów, stale rozbudowując i udoskonalając swoją ofertę oraz proponując unikatowe w skali świata produkty jesteśmy w stanie utrzymywać dominującą pozycję w branży zabezpieczeń – komentuje Joanna Skalbaniok, Dyrektor Zarządzający polskiego oddziału ASSA ABLOY. Wprowadzenie urządzenia na polski rynek ma wspierać kampania przygotowana przez agencję Sfera Group z Wrocławia. Hasło przewodnie strategii komunikacji to „ENTR – Era Smart Locka”.
Wieloetapowo, wielowymiarowo
Kampania przygotowana przez agencję Sfera Group prowadzona będzie w telewizji, prasie i Internecie. Głównymi odbiorcami produktu są klienci indywidualni, deweloperzy oraz architekci. Promocję zamka ENTR wesprą także czołowi polscy blogerzy
i vlogerzy. Za ich pośrednictwem marka ma nadzieję dotrzeć do szerokiego grona młodych użytkowników, zainteresowanych nowościami technologicznymi. W ramach implementacji strategii agencja odpowiadać będzie także za content marketing, działania z obszaru komunikacji wewnętrznej oraz sprzedażowej. Wprowadzenie produktu na rynek poprzedzają testy urządzenia, które ASSA ABLOY udostępniła swoim pracownikom. – Chcemy, by przedstawiciele naszej firmy mogli w praktyce sprawdzić zalety zamka ENTR. Dajemy im szansę bezpośredniego poznania zasad funkcjonowania i specyfiki urządzenia oraz wystawienia oceny na ile naprawdę ułatwia ono codzienne życie. Wierzymy, że dzięki temu nasi pracownicy staną się niepisanymi ambasadorami nowego produktu i będą promować go z pełnym przekonaniem – mówi Marlena Bogus, Product Manager, odpowiedzialna za koordynację działań promocyjnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zamek ENTR Fot. ASSA ABLOY
Słuchaj podcastu NowyMarketing