Kinga Pienińska, to woda która pomaga i od 2018 roku wspiera szpitale dziecięce w Polsce, przekazując na ten cel 5% ze sprzedaży swoich wybranych produktów. Kupując w sklepach wody z serca Pienin z logo akcji „Woda, która Pomaga” każdy może wesprzeć szczytny cel, który poparli również Anna i Robert Lewandowscy. Woda to życie, a pijąc ją codziennie pomagamy nie tylko sobie, ale i innym – pacjentom szpitali dziecięcych. To główny przekaz kampanii CSR, która opiera się na reklamach z udziałem sportowców.
Od 11 marca w ramach kampanii emitowane są trzy 15-sec. spoty wspierane w TV, online na platformach VOD i YouTubie oraz na kanałach social media. Za strategię komunikacji mediowej marki Kinga Pienińska, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. W digitalu kampanię wspiera SalesTube, agencja one stop shop for e-commerce.
Zobacz również
Kampania CSR potrwa do końca maja. Za koncepcję kreatywną i scenariusze spotów odpowiada agencja Stor9_. „Woda, która pomaga” to druga odsłona tegorocznej komunikacji marki Kinga Pienińska po flighcie wizerunkowym, który wspierał spot z udziałem ambasadorki marki, Anny Lewandowskiej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]