Wojciech i Marcin Mannowie promują ideę wspólnego czytania w kampanii #TataTeżCzyta2025

#TataTeżCzyta
Ogólnopolską kampanię #TataTeżCzyta promują w tym roku ojciec i syn: Wojciech i Marcin Mannowie. W klipie wyreżyserowanym przez Tadeusza Śliwę przekonują, że czytając najmłodszym, rozwijamy ich wyobraźnię i budujemy wyjątkową, rodzicielską więź.
O autorze
1 min czytania 2025-05-16

Dziennikarz Wojciech Mann wraz z synem – Marcinem, stali się ambasadorami tegorocznej edycji akcji #TataTeżCzyta organizowanej przez Fundację Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na znaczenie wspólnego czytania, jako narzędzia do budowania silnych relacji, kształtowania postaw oraz wspierania emocjonalnego rozwoju dziecka już od najmłodszych lat.

Kulminacyjnym elementem kampanii #TataTeżCzyta jest spot promujący ideę wspólnego czytania, z udziałem Wojciecha i Marcina Mannów. Reżyserem klipu jest Tadeusz Śliwa („Światłoczuła”), a za zdjęcia odpowiada Michał Sobociński („FIlip”).

Poza duetem Mannów, do akcji dołączyli również m.in. przedstawiciele świata kultury, sportu, mediów i internetu, tacy jak: Rafał Sonik, Bartosz Zmarzlik, Wojtek Fiedorczuk, Karol Solar Poziemski, Krystian Hanke, Zygmunt Miłoszewski i Andrzej Deskur. Kampanię wspierają również koszykarze drużyny Trefl Sopot i siatkarze klubu Trefl Gdańsk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanii towarzyszy publikacja – poradnik dla rodziców i opiekunów „Supermoc książek #TataTeżCzyta2025”, w którym znaleźć można odpowiedź na pytania: dlaczego warto?, jak i co czytać z dzieckiem? Poradnik dostępny jest również za darmo w wersji online na www.TataTeżCzyta.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Najważniejsze wydarzenia w ramach akcji przewidziano na trzy nadchodzące dni: 26 maja (Dzień Mamy), 1 czerwca (Dzień Dziecka) i 23 czerwca (Dzień Taty). Organizatorzy wierzą, że to właśnie te okazje mogą stać się dodatkowym pretekstem do wspólnego czytania z dziećmi i zarażania ich pasją do literatury.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.