Dziennikarz Wojciech Mann wraz z synem – Marcinem, stali się ambasadorami tegorocznej edycji akcji #TataTeżCzyta organizowanej przez Fundację Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na znaczenie wspólnego czytania, jako narzędzia do budowania silnych relacji, kształtowania postaw oraz wspierania emocjonalnego rozwoju dziecka już od najmłodszych lat.
Kulminacyjnym elementem kampanii #TataTeżCzyta jest spot promujący ideę wspólnego czytania, z udziałem Wojciecha i Marcina Mannów. Reżyserem klipu jest Tadeusz Śliwa („Światłoczuła”), a za zdjęcia odpowiada Michał Sobociński („FIlip”).
Zobacz również
Poza duetem Mannów, do akcji dołączyli również m.in. przedstawiciele świata kultury, sportu, mediów i internetu, tacy jak: Rafał Sonik, Bartosz Zmarzlik, Wojtek Fiedorczuk, Karol Solar Poziemski, Krystian Hanke, Zygmunt Miłoszewski i Andrzej Deskur. Kampanię wspierają również koszykarze drużyny Trefl Sopot i siatkarze klubu Trefl Gdańsk.

Kampanii towarzyszy publikacja – poradnik dla rodziców i opiekunów „Supermoc książek #TataTeżCzyta2025”, w którym znaleźć można odpowiedź na pytania: dlaczego warto?, jak i co czytać z dzieckiem? Poradnik dostępny jest również za darmo w wersji online na www.TataTeżCzyta.pl.
„Sugar doggies”: Voz Animal przekonuje, że warto adoptować dorosłe psy
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najważniejsze wydarzenia w ramach akcji przewidziano na trzy nadchodzące dni: 26 maja (Dzień Mamy), 1 czerwca (Dzień Dziecka) i 23 czerwca (Dzień Taty). Organizatorzy wierzą, że to właśnie te okazje mogą stać się dodatkowym pretekstem do wspólnego czytania z dziećmi i zarażania ich pasją do literatury.
Zdjęcia: mat. pras.