Wolfskin Stories Event – nowy projekt Wilczej Strony i Jack Wolfskin

Pozostało tylko 5 dni do pierwszej edycji jednego z najciekawszych wydarzeń około podróżniczych w Polsce - Wolfskin Stories Event. Jack Wolfskin i Wilcza Strona łącząc moce, zgromadzą w jednym miejscu entuzjastów podróży i samorozwoju.
O autorze
1 min czytania 2017-10-24

Imprezę wyróżnia jej formuła, której motto brzmi Podróże – Rozwój – Inspiracje.

Wolfskin Stories Event, to nie jest kolejny festiwal podróżniczy, to wymiana doświadczeń i zderzenie zupełnie odmiennych światów i perspektyw: podróży, biznesu, nauki i rozwoju osobistego.

Już w najbliższą sobotę, 28 października, w Warszawie (Airport Hotel Okęcie) odbędzie się spotkanie skupiające prawdziwie „wilcze” osobowości. Swoimi wyjątkowymi historiami podzielą się podróżnicy, mówcy oraz trenerzy, m.in. Martyna Wojciechowska, Tomasz Michniewicz, Mateusz Waligóra, Joanna Sajko, Bartosz Malinowski. Gościem specjalnym będzie także wspinacz i przewodnik wysokogórski Michał Król, ze specjalną strefą Himalaya Base Camp – pierwszego na świecie wiszącego biwaku, który swoją premierę miał w sierpniu.

Podczas Wolfskin Stories Event usłyszymy na przykład o tym, że „Niemożliwe nie istnieje”, dowiemy się „Jak Hawajczycy walczą o to, co dla nich najważniejsze”, czy też „O istnieniu dwóch równoległych światów” i wiele innych. Prelegenci poruszą tematy związane z potrzebą odkrywania swojej „wilczej strony”, przesuwania własnych horyzontów, spełniania marzeń, osiągania niemożliwego. Będzie także wiele przykładów na to, jak podróżowanie i poznawanie innych kultur ubogaca nasze życie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zarówno Jack Wolfskin, jak i projekt Wilcza Strona dbają o odpowiedzialność i równowagę w środowisku, dlatego też, biorąc udział w Wolfskin Stories Event wspierasz Stowarzyszenie dla Natury „Wilk”, działające na rzecz ochrony wilków w Polsce. Mimo, że jest to pierwsza edycja Wolfskin Stories Event, wydarzenie spotyka się z pozytywnym odbiorem, w sprzedaży zostały ostatnie bilety.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o wydarzeniu i biletach na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Widzimy się na miejscu! AUUU