Marka miasta to znacznie więcej niż turystyka. To także miejsce do pracy i życia. Udowodnia to w praktyce stolica Dolnego Śląska podczas specjalnego programu ambientowego, towarzyszącemu lokalnym targom pracy. – Założenie WRO DAY to ukazanie kompleksowej oferty Wrocławia jako serca aglomeracji umożliwiającej rozwój – mówi Dariusz Ostrowski, prezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, koordynującej projekt. – Jesteśmy miejscem, które z jednej strony posiada jedną z najciekawszych ofert spędzenia wolnego czasu, z drugiej możliwość podnoszenia kompetencji i umiejętności u pracodawców o światowym potencjalne i markach, które z pewnością rozbudzą potencjał u każdego absolwenta.
WRO DAY pilotażowo wystartował w ubiegłym roku na Targach „Inżynier na rynku pracy” w Lublinie. Przekonywano tam niemal 1.200 studentów i absolwentów, że w swojej karierze zawodowej warto postawić na stolicę Dolnego Śląska. Część z nich dzisiaj aplikuje do przedsiębiorców, którzy prezentowali się podczas tego wydarzenia. – W tym roku z tym projektem wyruszamy do kolejnych miast – mówi Łukasz Czajkowski, dyrektor Centrum Wspierania Biznesu w ARAW. – Razem z wiodącymi pracodawcami z naszego miasta chcemy pokazywać stolicę Dolnego Śląska jako miejsce do rozwoju – w każdym aspekcie. Dodatkową szansą oprócz spotkań i konkretnych ofert zatrudnienia od pracodawców jest możliwość potencjału, jaki oferujemy zgodnie z coraz popularniejszą ideą work-life balance.
Zobacz również
Wśród tegorocznych partnerów WRO DAY są m.in.: REC Global, Viessmann, Capgemini Software Solutions Center, Nokia, Luxoft, UNIT4, Antal International oraz Dolby Laboratories. Poza prezentacjami tych firm podczas akcji w każdym z miast można skorzystać z doradztwa specjalistów od planowania kariery, a także nieco lepiej poznać – dosłownie i w przenośni – Wrocław od kuchni. Podczas obu wydarzeń uczestnicy będą częstowani m.in. specjalnymi kanapkami, których składniki wybierali wrocławscy dietetycy i specjaliści ds. zdrowego żywienia. W strefie relaksu można będzie odpocząć wśród wrocławskich zabytków, zaś dzięki konkursowi i specjalnej fotobudce wygrać weekend dla 2 osób w stolicy Dolnego Śląska – z mnóstwem kulturalnych atrakcji. WRO DAY zaprezentuje się w tym roku m.in. 18 marca podczas 13. Targów Pracy organizowanych przez Uniwersytet Zielonogórski oraz dzień później w ramach Środkowopomorskich Targów Pracy Mobica Job Fair 2015.
Więcej o całej inicjatywie na Facebooku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing