„Wrzuć wyższy bieg z EY DRIVE” – nowa kampania marketingowa EY Polska

Działania w ramach kampanii DRIVE skupiają się na usługach doradczych oferowanych przez firmę w zakresie biznesu, technologii oraz cyberbezpieczeństwa. W mediach zewnętrznych oraz własnych EY podejmuje kluczowe wątki związane z wyzwaniami cyfrowej transformacji przedsiębiorstw.
O autorze
1 min czytania 2022-01-18
Pandemia zmieniła sposób funkcjonowania oraz komunikacji z biznesowym otoczeniem niemal wszystkich organizacji, również w branży doradczej. Z tą różnicą, że firmy takie jak EY muszą być zawsze o krok przed, gdyż to właśnie do nich inne podmioty zwracają się o konsultacje. Z tego powodu postanowiliśmy podkreślić nasze trzy obszary doradcze, które pozwalają budować rynkową przewagę. Hasło – DRIVE – odnosi się nie tylko do dynamizmu zmian, ale również konieczności bycia kierowcą, a nie pasażerem, w procesie biznesowej transformacji – mówi Rafał Broniarek, head of marketing communications w EY Polska. 

Realizowana przez EY Polska kampania DRIVE skupia się na usługach doradczych z zakresu biznesu (Business 5.0), technologii (digITal first) oraz cyberbezpieczeństwa (Cybersecurity). „Wrzuć wyższy bieg z EY DRIVE” – to hasło przewodnie EY Consulting na 2022 rok. Podejmowane w ramach kampanii aktywności podkreślają rolę jaką doradcy biznesowi i technologiczni odgrywają w osiąganiu przez organizację lepszych wyników, działaniu w niekorzystnych warunkach lub minimalizowaniu ryzyka. W opinii firmy wspomniane obszary w strategiczny sposób umożliwiają odblokowanie potencjału w wyścigu z konkurencją poprzez synergię kompetencji biznesowych, operacyjnych oraz technologicznych.

Kampania ruszy 18 stycznia 2022 r. i obejmie kanały zewnętrzne (prasa i digital) oraz media własne, w tym m.in. formaty video, webcasty, badania i raporty, artykuły eksperckie publikowane na stronie ey.com/pl_pl. Wykorzystana zostanie zarówno forma krótkich nagrań jak i rozbudowanych dyskusji z udziałem konsultantów EY oraz ekspertów zewnętrznych. Koncept kreatywny, strategia i stworzenie kreacji zostało przygotowane przez zespół Brand, Marketing & Communications EY Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj