Wspólna promocja NESCAFE 3in1 z Many Mornings

Trwa promocja „Skarpetki 3w1” marki NESCAFE, organizowana we współpracy z marką odzieżową Many Mornings.
O autorze
1 min czytania 2019-09-20

Każdy, kto w ramach akcji promocyjnej zakupi 10 saszetek Nescafe 3in1, może odebrać za zestaw trzech unikatowych skarpetek marki Many Mornings, które można miksować w różne pary w zależności od dnia, nastroju czy sytuacji.

– Dzięki partnerstwu z silną i modną marką, jaką jest Many Mornings, liczymy na wzmocnienie wizerunku NESCAFE 3in1 w grupie docelowej. Projekt zestawu „Skarpetek 3w1” został zainspirowany smakiem naszych kaw, a niecodzienny koncept 3 skarpetek nie do pary ma zaskakiwać naszych konsumentów nierzadko odrzucających tradycyjne formy reklamowe – komentuje Michał Żuk, product manager marki Nescafe 3in1.

– Akcja, podobnie jak sam produkt, adresowana jest przede wszystkim do licealistów i studentów. Kampania wspierana jest w digitalu oraz w sklepach, za pomocą POS-ów. Potrwa do połowy listopada bądź do wyczerpania zapasów skarpetek limitowanej serii, zaprojektowanej wyłącznie na potrzeby kampanii. Oznacza to, że tych wzorów marki Many Mornings nie można kupić – mówi Kalina Stachowiak, koordynująca działania po stronie agencji GoldenSubmarine, odpowiedzialnej za organizację promocji.

Za zakup mediów do kampanii wspierającej promocję odpowiada dom mediowy Wavemaker.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nescafe 3in1 to napój kawowy w portfolio NESCAFE. Many Mornings to polska marka produkująca unikatowe wzory skarpet „nie do pary”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing