Każdy, kto w ramach akcji promocyjnej zakupi 10 saszetek Nescafe 3in1, może odebrać za zestaw trzech unikatowych skarpetek marki Many Mornings, które można miksować w różne pary w zależności od dnia, nastroju czy sytuacji.
– Dzięki partnerstwu z silną i modną marką, jaką jest Many Mornings, liczymy na wzmocnienie wizerunku NESCAFE 3in1 w grupie docelowej. Projekt zestawu „Skarpetek 3w1” został zainspirowany smakiem naszych kaw, a niecodzienny koncept 3 skarpetek nie do pary ma zaskakiwać naszych konsumentów nierzadko odrzucających tradycyjne formy reklamowe – komentuje Michał Żuk, product manager marki Nescafe 3in1.
Zobacz również
– Akcja, podobnie jak sam produkt, adresowana jest przede wszystkim do licealistów i studentów. Kampania wspierana jest w digitalu oraz w sklepach, za pomocą POS-ów. Potrwa do połowy listopada bądź do wyczerpania zapasów skarpetek limitowanej serii, zaprojektowanej wyłącznie na potrzeby kampanii. Oznacza to, że tych wzorów marki Many Mornings nie można kupić – mówi Kalina Stachowiak, koordynująca działania po stronie agencji GoldenSubmarine, odpowiedzialnej za organizację promocji.
Za zakup mediów do kampanii wspierającej promocję odpowiada dom mediowy Wavemaker.
Nescafe 3in1 to napój kawowy w portfolio NESCAFE. Many Mornings to polska marka produkująca unikatowe wzory skarpet „nie do pary”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing