Zadanie agencji 6ix WoMM & Social Media oraz E_misja Interactive 360, wchodzących w skład NuOrder Group, to opracowanie i wdrożenie strategii działań dla PZPN w mediach społecznościowych. Działania na rzecz PZPN prowadzone są jednocześnie na trzech platformach społecznościowych: Google+, YouTube oraz na Facebooku. Agencja 6ix WoMM & social Media została wybrana w konkursie przeprowadzonym przez PZPN.
Działania na Google+ prowadzone są z akcentem na wykorzystanie innowacyjnych narzędzi udostępnionych przez platformę. W związku z uruchomieniem strony Google+ „Łączy nas piłka” Polski Związek Piłki Nożnej zorganizował serię Spotkań Google+ z zawodnikami reprezentacji Polski podczas zgrupowania w Austrii przed UEFA EURO 2012, m.in. z Wojtkiem Szczęsnym i Robertem Lewandowskim. Jest to pierwsze wykorzystanie Google+ Hangouts przez federację piłkarską oraz jeden z pierwszych przykładów wykorzystania nowego narzędzia w Polsce. Prowadzeniem i koordynacją Hangoutów z piłkarzami zajęła się agencja Astoria Avenue, która zajmuje się także produkcją video z Hangoutów i związanymi z nimi działaniami media oraz blogger relations. W przyszłości planowane jest wdrożenie segmentacji użytkowników strony Google+ umożliwiającej spersonalizowaną komunikację.
Zobacz również
Działania na Facebooku obejmują administrowanie istniejącym już profilem „Łączy nas piłka” oraz wykonanie serii aplikacji, zakładek i infografik realizujących cele strategiczne i wizerunkowe Polskiego Zwiazku Piłki Nożnej. Agencja E_misja Interactive 360 jest również odpowiedzialna za produkcję videoinfografiki dla PZPN oraz prowadzenie kampanii performance marketingowych, mających na celu budowanie ruchu do aktywności PZPN w Internecie.