Współpraca MasterMind i SGGW

Realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zajmie się dom mediowy MasterMind.
O autorze
0 min czytania 2012-07-24

 Zadania MasterMind to dobór i zakup mediów do działań informacyjnych i promujących rekrutację Uczelni.

– Kampania skierowana jest do przyszłych studentów na studia dzienne i podyplomowe i informuje o wydarzeniach ważnych z punktu widzenia rekrutacji na studia, takich jak np. dni otwarte – mówi Agnieszka Tomczyk, dyrektor zarządzająca w domu mediowym MasterMind.

 W kampanii, która potrwa do maja 2013 roku, wykorzystano media społecznościowe, portale, pakiety edukacyjne, tygodniki opinii, prasę lokalną, radio, kino oraz nośniki w metrze.

Dom mediowy MasterMind pozyskał SGGW w wyniku wygranego przetargu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj