Współpraca nie do pary – Many Mornings świętuje 10. urodziny razem z HAYB

Współpraca nie do pary – Many Mornings świętuje 10. urodziny razem z HAYB
Twórcy niestandardowych skarpetek, czyli Many Mornings, świętują 10-lecie istnienia firmy. Z tej okazji zapraszają polskie marki, by zinterpretowali swoje produkty inspirując się filozofią Many Mornings. W lipcu wyzwanie „nie do pary” podjęła palarnia kawy speciality HAYB łącząc dwa, z pozoru odrębne światy kawowych doznań.
O autorze
1 min czytania 2024-07-25

Efektem współpracy jest nowy model lifestylowych skarpetek oraz wyjątkowa kawa prosto z Kostaryki.

– W 2024 roku postanowiliśmy wyjść poza świat skarpetek i zaprosić do współpracy najciekawsze polskie marki, by spojrzały na swoje produkty poprzez nasz pryzmat. Wszyscy kochamy dobrą kawę speciality. Naturalnym było więc zaproszenie do współpracy HAYB. Najlepsza kawa i najwygodniejsze skarpetki. Zestaw idealny – mówi Adrian Morawiak, jeden z założycieli Many Mornings.

– Many Mornings i HAYB – teoretycznie marki z dwóch różnych kategorii, absolutnie nie do pary, łączą się, tworząc wspólny projekt: kawę wypaloną w dwóch profilach oraz urodzinowe, kawowe skarpety. Do kawy podchodzimy nietypowo, wypalając to samo ziarno pod różne metody parzenia. Tym projektem pokazujemy, że jako marki łączą nas wspólne fundamenty: ciekawość, chęć odkrywania, zabawy. Do tego chcemy zachęcić naszych klientów – do przełamywania schematów i próbowania rzeczy teoretycznie nie do pary – podkreśla Lena Wrzosek, Head of Marketing & e-Commerce w palarni kawy speciality HAYB.

W ramach wspólnego świętowania marki przygotowały urodzinową parę najnowszego modelu lifestylowych skarpetek Drip and Shot oraz kawę z Kostaryki – jeden rodzaj ziarna został wypalony pod dwie różne metody – pod espresso i pod filtr.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kawę oraz skarpetki można znaleźć w sklepach internetowych Many Mornings, oraz HAYB.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się