Efektem współpracy jest nowy model lifestylowych skarpetek oraz wyjątkowa kawa prosto z Kostaryki.
– W 2024 roku postanowiliśmy wyjść poza świat skarpetek i zaprosić do współpracy najciekawsze polskie marki, by spojrzały na swoje produkty poprzez nasz pryzmat. Wszyscy kochamy dobrą kawę speciality. Naturalnym było więc zaproszenie do współpracy HAYB. Najlepsza kawa i najwygodniejsze skarpetki. Zestaw idealny – mówi Adrian Morawiak, jeden z założycieli Many Mornings.
Zobacz również
– Many Mornings i HAYB – teoretycznie marki z dwóch różnych kategorii, absolutnie nie do pary, łączą się, tworząc wspólny projekt: kawę wypaloną w dwóch profilach oraz urodzinowe, kawowe skarpety. Do kawy podchodzimy nietypowo, wypalając to samo ziarno pod różne metody parzenia. Tym projektem pokazujemy, że jako marki łączą nas wspólne fundamenty: ciekawość, chęć odkrywania, zabawy. Do tego chcemy zachęcić naszych klientów – do przełamywania schematów i próbowania rzeczy teoretycznie nie do pary – podkreśla Lena Wrzosek, Head of Marketing & e-Commerce w palarni kawy speciality HAYB.
W ramach wspólnego świętowania marki przygotowały urodzinową parę najnowszego modelu lifestylowych skarpetek Drip and Shot oraz kawę z Kostaryki – jeden rodzaj ziarna został wypalony pod dwie różne metody – pod espresso i pod filtr.
Kawę oraz skarpetki można znaleźć w sklepach internetowych Many Mornings, oraz HAYB.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing